Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Opkomende interesse in 'stevige' meiden (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1793681)

Maikel_Me 28-02-2010 00:03

Opkomende interesse in 'stevige' meiden

Hallo,

Na altijd interesse te hebben gehad in meisjes met een normaal- tot ondergewicht, blijk ik sinds een aantal maanden sterke (vooral seksuele) gevoelens te krijgen voor stevige meiden:eek:
Dit was normaal echt nooit zo. En het is op zich ook niet zo erg hoor, maar wel opvallend. Ik vraag mij nu dan ook af of er meer mensen zich in deze situatie herkennen.
(of er gewoon iets zinnigs over hebben te zeggen)

Groetjes Maikel

Qimm 28-02-2010 00:26

je wordt volwassen, volwassen vrouwen hebben vaak rondere vormen dan tienermeisjes, zelfs als ze nog steeds slank zijn. Wees blij, je ontwikkelt een gezonde smaak en niet wat de media je influistert.

joery1995 01-03-2010 17:15

ik hou ook wel van een flink ronde kont maar niet heel!

BendeBen 01-03-2010 17:37

Citaat:

Maikel_Me schreef: (Bericht 30239297)
Hallo,

Na altijd interesse te hebben gehad in meisjes met een normaal- tot ondergewicht, blijk ik sinds een aantal maanden sterke (vooral seksuele) gevoelens te krijgen voor stevige meiden:eek:
Dit was normaal echt nooit zo. En het is op zich ook niet zo erg hoor, maar wel opvallend. Ik vraag mij nu dan ook af of er meer mensen zich in deze situatie herkennen.
(of er gewoon iets zinnigs over hebben te zeggen)

Groetjes Maikel

nou prima toch, heb je meer keuze en wellicht minder concurrentie.

tenzij stevig idd gewoon rondingen betekent. in dat geval zou ik zeggen join the club.

Pyro Power 01-03-2010 19:45

vind het zelf wel lekker als een meisje een beetje een ronding bolven de broek heeft, geen echte enorme rol, maar iets om je meer aan vast te pakken, ook wel bekent als neukteugels :cool:

fizzle-fluffy 01-03-2010 20:12

Citaat:

joery1995 schreef: (Bericht 30244941)
ik hou ook wel van een flink ronde kont maar niet heel!

niet heel nee, liever kapot?

OT: waarschijnlijk kijk je inderdaad naar vrouwelijkere meisjes. Die zijn niet 'steviger' maar hebben gewoon wat andere lichaamsverhoudingen, bredere heupen enzo.

Trinity 02-03-2010 22:36

Ja, ik sluit me alleen maar aan bij het bovenstaande. Kijk, over smaak valt niet te twisten, maar uit evolutionair oogpunt zijn vrouwen met rondingen inderdaad meer vruchtbaar, en in wezen zijn we op seksueel gebied toch nog heel instinctief.

Het werkt hetzelfde als met borsten: dat zijn in feite ook alleen maar ophopingen van kleirweefsel en vet. Dat je interesse nu ook uitgaat naar heupen/billen/buik is alleen maar een logische voortzetting.

Pyro Power 03-03-2010 18:14

fizzle-flussy heeft gelijk :D Ronde vormen, daar hou ik wel van :)

juno 06-03-2010 14:39

Met al dat overgewicht bij pubers tegenwoordig is het een enorme uitbreiding van je potentiel aantal partners als je op vetrollen valt. Veel meer keus! En voor je aanstaande is het leuk dat jij niet zit met een paar pondjes erbij. Jullie zitten samen straks lekker aan de chips en de kaasjes en de taartjes, inplaats van aan de Herbalife en de radijsjes.

Geniet ervan!

Prominence 06-03-2010 16:48

een beetje rondingen zijn vrouwlijk
iig,vind ik wel
liever dat dan iemand die eruit ziet als een potlood waar 2 druiven op zitten

also: bijpassend deuntje :D

Repelsteel 07-03-2010 16:01

brede heupen :bloos:

Young Predator 07-03-2010 18:54

'Cushing for the pushing'

Niets mis mee, skinny girls zijn te fragile.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:34.