![]() |
Ik verander
He mensen,
Ik heb al redelijk lang een probleem en ik weet niet hoe ik het moet oplossen. Als ik uit ga en er komt een meisje naast me staan die ik een beetje ken of ik loop naar een meisje toe weet ik al snel niet meer wat ik moet zeggen + ik wordt anders, ik wordt rustiger en dus niet zoals ik echt ben, in het echt ben ik een stuk spontaner en zeg ik veel. Maar wat moet ik hier tegen doen, ik krijg hierdoor altijd een schuld gevoel van: Kom op man, je kon ook wel even jezelf zijn. Ook loop ik waarschijnlijk kansen mis als ik niet lekker in me vel zit. Normaal gesproken heb ik genoeg te vertellen en is het gezellig, maar als ik dan in me eentje sta met zo'n meisje wordt het veel moeilijker, terwijl ik dat helemaal niet wil! Weet iemand wat ik hier tegen kan doen. :facepalm: |
ik had vroeger hetzelfde probleem. gaat als het goed is vanzelf over.
|
Citaat:
|
sommigen praten makkelijker met klein beetje alcohol op
|
Ik denk dat dat wel redelijk typerend is voor (een bepaalde periode van) de puberteit, ja :)
|
Citaat:
Mm ok, ik moet me er dan maar gewoon bij neerleggen. @TheDutchGuy Bij mij wordt het er nooit er veel makkelijker op eerlijk gezegd, ik had trouwens ook een paar biertjes op. |
Gewoon wat bier van 11.6 naar binnen gooien thuis,of eventueel wat shotjes om wat losser te komen, niet teveel he, anders kan je straks de naam niet meer onthouden :D
|
:facepalm:
|
nee slaat nergens op, bier drinken.
ik zou gewoon wat oefenen, zeg gewoon steeds iets meer als daarvoor, zet steeds een kleine stap. Uiteindelijk worden de stappen groter en ben je eraan gewend om beter met meisjes om te gaan. Take it slow! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oefenen op je zusje of vriendinnen van zus/zusje die je allesbehalve aantrekkelijk vindt, kan wel helpen, evenals een voorraadje zinnen. ("Hallo, is dit jouw tandenborstel?")
|
Citaat:
Ik zie het al voor me, Hey, is dit jou tandenborstel, *pakt tandenborstel* Meisje rent weg? |
Citaat:
En vooral geen 'hulp' van alcohol gebruiken. Niks is sneuer dan een vent die bier nodig heeft om iemand aan te spreken. Dan liever iemand die niet helemaal goed weet wat hij wil zeggen maar wel oprecht interesse toont. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24. |