![]() |
Verstandskiezen
Mijn verstandkies wordt over 2 dagen getrokken (op dinsdag), maar dan gaan ze mijn tandvlees opensnijden o.O
Hij is nog niet doorgegroeid, want als het wel doorgroeit gaan al mijn kiezen scheefstaan dus moeten ze er nu al uit. Het probleem is dat ik geen prik in mijn tandvlees wil, omdat dat ongelooflijk veel pijn doet (super gevoelig tandvlees + vaak ontstoken) maar ik wil ook weer niet onder narcose, omdat ik bang ben om over te geven >_< Wat moet ik nou doen? |
Zonder verdoving laten trekken lijkt me geen optie...het zal dus toch of het één of het ander zijn. Onder narcose kan alleen niet zomaar, daarvoor moet je echt naar het ziekenhuis en is er ook een anesthist en operatiekamer nodig...als je dat nu nog niet geregeld hebt, gaat hem dat niet worden als het al over twee dagen is...
Geef bij de kaakchirurg heel duidelijk aan dat je bang bent, dan kan hij/zij er rekening mee houden. Succes en sterkte! Hopelijk valt het mee. |
Kunnen ze niet eerst de plek lichtjes verdoven waar de spuit ingaat, met een spray ofzo? Ik heb het zelf onder narcose laten doen. Van wat ben je bang dat je gaat overgeven? Wel had ik even het gevoel dat ik stikte, maar dan nog, stel dat je overgeeft, het is een ziekenhuis, van een beetje braaksel zijn die niet bang.
|
ik heb er even een nieuw topic van gemaakt, aangezien het origineel uit 2006 kwam.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43. |