![]() |
Waarom jij...
hallo allemaal,
ik ben nieuw hier en ik ben een paar weken geleden begonnen met gedichten schrijven om uit mn depressies te komen. Volgens mij zijn ze nog nie zo goed, maar ja dat komt vanzelf wel http://forum.scholieren.com/smile.gif Waarom jij... Het aardigste meisje dat ik ken dat nooit geluk heeft in haar leven zo besliste het lot voor haar de mensen waar ze van houdt doen haar pijn maar ze kan ze niet haten ze hebben teveel voor haar betekent Alleen met haar moeder eenzaam en stil delen ze allebei hun liefde met elkaar de liefde die de pijn moet verzachten en het missen van haar vader en haar beste vriend Ze werden allebei van haar afgenomen zonder dat ze ooit afscheid heeft kunnen nemen en plotslein zonder reden als het weer stil en eenzaam is schreeuwt ze het van binnen uit van de pijn tranen rollen langs haar wangen 'vrienden 'heeft ze wel maar als het erop aankomt laten ze haar keihard vallen.. Waarom jij waarom moet jij dit allemaal meemaken je zegt dat je eraan went maar toch, lief meisje, heb jij het niet verdiend Waarom jij... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31. |