![]() |
Wat een saaie wat saai zeg titel #890
lekke puh!
|
JasperJD 77
Archont 66 Philosophy 40 Absinthe 38 Repelsteel 34 Laisve 28 sann 27 Martiño 24 Paranoide 20 Rationeel 17 N00dles 13 grl 11 Trimm Trabb 11 White Trash 10 *Miekje* 10 Dark Phoenix 9 Katje 9 Spring Fling 9 Tink* 8 ecnelis 8 Barabas 6 fizzle-fluffy 5 Lucky Luciano 4 CreativeMusic 4 Pippeloen 3 Rivka* 3 Stefenootje 2 Quis 2 Uice 1 Havock 1 Missy 1 |
Saaie titel.
|
help is mee dan
|
ik keek gisteren The Thing, maar ik snap niet goed waarom
Spoiler
|
Bweh mijn tentamen leren is saai.
|
cv's en sollicitatie brieven schrijven ook :O:(
|
Spring Fling, mocht je nog twijfelen; ik vind deze nick zoveel beter!
En OMG, 1 maart en het voelt al gelijk als lente <3 Heerlijk die zon *O* |
haha waarom beter?
eindelijk eindelijk warm weer :o*o* |
Het weer gaat er inderdaad behoorlijk op vooruit.(y)
Maar wel hopen dat dat zo blijft gaan. |
Citaat:
Spoiler
|
Lichtpuntje van de dag: Ik heb zo'n beetje de laastste Lowlands kaartjes weten te scoren :D
|
:eek::eek:
congrats! |
Haha thanks! Ik zat nog in het 'betaalproces' toen officieel bekend werd dat 't uitverkocht was. Zo gaaf!
Nu ben ik veel te blij om me te kunnen concentreren. |
smoesjes, smoesjes ;):D
|
Komt er dit jaar eigenlijk wel iets leuks op Lowlands?
|
Geen idee. Normaal wacht ik de line up af, maar daar was dit jaar geen tijd voor. Blink182, Admiral Fleebee en Richie Hawtin zijn bevestigd, maar daar wordt ik nog niet echt warm van.
Ach 't wordt vast heel gaaf, en anders verkoop ik mijn kaarten van de zomer gewoon weer :). |
Huh, ik lees net dat Joran gister op tv was met een nieuwe bekentenis? Op RTL? Niet dat die dweil mij interesseert, maar wat een slechte promotie dan van RTL :D
|
richie hawtin (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Voor het eerst gaan vanavond Wilders en Bos direct met elkaar in debat over veiligheid en integratie."
Dat gaat echt een feest worden :D |
Ja. Wilders wordt afgemaakt. Figuurlijk dan hè ;) :D
|
Zo sterk is Wouter Bos niet in een debat hoor Etmakas, ongeacht je het nu wel of niet met Wilders eens bent.
|
Citaat:
|
Miiiichelle, ma belle, sont des mots qui vont tres bien ensemble (8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmm de eerste dag is zwaar :bloos::(
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik probeer nu Vuurvos uit *O* |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb zijn partijprogramma etc. gelezen, en dat is, met uitzondering van een paar bekende standpunten, vaag en onsamenhangend. Hij heeft geen goed geformuleerde standpunten en doelen, en politiek gezien heeft hij niks bereikt, die drie jaar dat hij in de kamer zit heeft zijn fractie nauwelijks iets nuttigs gedaan (geen bijzondere voorstellen of moties ingediend, toen bijvoorbeeld in de begrotingsbespreking van Financiën aan de financieel woordvoerder van de PVV werd gevraagd waar hun voorstel voor de "kopvoddentaks" was, moest deze stamelend toegeven dat ze "toch maar besloten hadden dit niet in te dienen"). Laten we maar niet beginnen over de totaal incompetente fractieleden die geen kennis van zaken hebben. Hij is niet dom, maar politiek gezien is het gebakken lucht. |
Ik ben veel te moe, ik had ook geen nieuw seizoen 24 moeten gaan kijken vannacht.
|
Citaat:
"Heeft u dat laten doorberekenen door het CPB?" "Ga weg met je planbureau" "Waarom niet dan?" "Ik geef aan waar ik 4 miljard bezuinig en waar ik het aan uitgeef, dat snapt een kind van 10 nog. Daar is geen planbureau voor nodig" Kijk hij ontwijkt hier het argument van het planbureau en wint sympathie bij de kiezer die niet zit te wachten op al die geldslurpende planbureaus. |
nog 5 minuten :o
|
Heeft iemand verstand van mobiele telefoons? Ik moet weten welk model mijn LG telefoon is maar ik heb hem niet want hij is gejat en daarom moet ik het ook weten. Hij is openklapbaar en heeft een camera en twee kleurenschermpjes en hele nare kleine toetsjes. Iemand?
|
Tijd voor North by northwest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
ik deed net een koude fles cola tegen elmer z'n rug, en toen nam hij wraak door zijn zeer bezwete okselzweet aan zijn handen en vervolgens aan mijn gezicht te smeren :'(
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Oooh ik heb de oplader van mijn mobiel nog, staat daar het model op?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, ik ben bang dat er een hoop modellen zijn die aan die beschrijving voldoen. Heb je niet de handleiding bewaard? Of weet je provider het niet (als hij bijv. bij een abonnement zat)?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24. |