![]() |
[wedstrijd] Buitenstebinnen!
Beste ARTistiekelingen,
eindelijk is het dan zo ver: er is weer een ARTistiekwedstrijd! Hij zal geleid worden door fizzle-fluffy en Cherry Springs. Over het thema zijn we het met zijn allen eens geworden en Cherry Springs en ik hebben de datum kortgesloten. Het thema van deze wedstrijd is: Buitenstebinnen. De wedstrijd begint: vandaag! En je hebt tot: Woensdag 31 maart, 23:59u om jouw bijdrage in te zenden. Na deze deadline zullen wij een stemtopic openen, waar de foto's anoniem geplaatst worden om op te stemmen. Materiaal en werkwijze zijn geheel vrij: je mag steen, hout, plastic, metaal, wol, verf, doek, het lijf van je buurjongen of wat je maar kan bedenken gebruiken om het thema uit te werken. Inzenden kan door een foto of scan van je werk te PMmen naar Cherry Springs of fizzle-fluffy. Heel veel plezier en succes! Liefs, Fizzle-fluffy en Cherry Springs |
Miljaar, ik heb weer wat bedacht hoor... Ik heb een nacht liggen broeden en ben al een uur aan het schetsen geweest. Het wordt duidelijk geen standaard 2 uur werkje, wat mijn dingen meestal zijn, maar of het eraan te zien gaat zijn? Voor mijn doen en vooral na de 3-jaar-dip, vind ik het een briljant idee, maar de vraag is of ik het uitgewerkt ga krijgen, misschien is het wat te hoog gegrepen.
|
Heel leuk dat je meedoet mutant, ik ben benieuwd! (Y)
|
Als het lukt ^^
|
Bluh, net een spuit in mijn rechterpols gehad, moet ik die 72 uur zo rustig mogelijk houden, brace aan enzo. Damn.
|
Ik ga eens iets met mijn markers proberen te fabriceren. Alleen eerst even een goed idee krijgen...
|
Als je zegt welk materiaal je gaat gebruiken weet iedereen natuurlijk straks welk werk van jou is he! ;)
|
Citaat:
|
Ik probeerde al zo vaag mogelijk te blijven ^^
|
Citaat:
|
Hee, we hebben toch niet maar twee deelnemers, he jongens?
|
Je kunt zelf ook meedoen :) alleen kun jij moeilijk stemmen, omdat je weet van wie wat is. Maar volgens mij kun je dat heel goed uitsluiten, dus, waarom niet?
|
Ik ga proberen om ook mee te doen. Beetje jammer alleen dat ik het de komende weken heel druk heb, tot 31 maart, want exact die dag is alles klaar en ben ik zo vrij als een vogel. Maar goed, ik ga wel trachten iets te maken, al is 't omdat het leuk is als er veel inzendingen zijn.
|
Als er mij iets te binne schiet, doe ik ook mee.
|
Ik las eerst de hele tijd binnenstebuiten, maargoed, ik wil wel een keertje meedoen! :)
|
Moeilijk! Nee ik ga mijn best doen :)
|
Ik ga ook eens kijken of ik wat kan fabriceren :P
|
leuk, lekker veel participanten!
|
En hoe gaat het jullie af? :)
|
Nog steeds een soort van inspiratieloos, en ergens diep van binnen zegt een stem dat ik toch niet goed genoeg ben en dus al bij voorbaat niet hoef mee te doen. Maar goed júist om die stem de mond te snoeren doe ik misschien toch mee, als ik er de tijd voor kan vinden that is.
|
Buh, niet meer verder gewerkt :bloos: En nu ben ik ziek dus heb ik helemaal geen zin... Van het weekend mezelf me eens schoppen.
|
JustADreamer: same feeling
|
Ik moet mezelf steeds voorhouden dat het buitenstebinnen is en geen binnenstebuiten :p Ik heb nog geen goed idee eigenlijk :o
|
Buitenstebinnen is eigenlijk natuurlijk hetzelfde als binnenstebuiten, maar dan anders verwoord :bloos:
|
Nouja,mijn idee was buitenstebinnen, maar het kan ook binnenstebuiten opgevat worden, dus we zien wel :D
|
Citaat:
|
Van mij mag het allebei!
Want als je binnenste buiten zit, zit je buitenste ook binnen! |
Dat is toch de hele grap van buitenstebinnen, dat het exact hetzelfde betekent, maar in de volksmond niet zo gebruikt wordt.
Ik bedoel in de slogan: Doeners die Denken is idd wezenlijk anders dan Denkers die Doen. Voor buitenstebinnen geldt dat volgens mij niet. |
Nou ja, het kan bij mij toch dubbel opgevat worden, dus mij maakt het niet uit :D
Net fase 2 gestart, al ben ik mijn referentiefoto's kwijt zo zonder mijn pc. Maar het lukt aardig. |
Argh, ik hoop dat ik het nu niet heb verpest :mad:
|
Citaat:
Net als met ondersteboven, dat is in het Engels upside down! Ik hoop trouwens dat er genoeg deelnemers zijn! :eek: |
Als het goed is, is de mijne morgen af, alleen nog geen idee hoe ik hem kan versturen, zonder pc... En op de pcs bij mijn ouders zijn bepaalde dingen geblokkeerd en op de opleiding ga ik dat niet wagen :D Zou zo'n ps3 bijlagen kunnen versturen? Ik ga het eens testen.
|
Af :D
Je moet toch iets zo zonder pc... |
Fijn mutant!
Zeg, er was zoveel animo in het aankondigtopic, hebben we nu maar één deelnemer hier? |
ik wou het eigenlijk niet zeggen, maar ik heb ook een plan :o
|
oh gelukkig. Ik ben benieuwd!
|
Ik wou ook meedoen, maar mijn inspiratie is opgegeten door putmonsters :(.
|
ik heb wel inspiratie maar heb het reusachtig druk...
|
Ik moet een scriptie schrijven maar ik had niet zo'n zin dus ik heb vanmiddag iets gemaakt.
|
Ik wil eigenlijk ook graag zelf meedoen aan de wedstrijd, maar ik weet niet of jullie dat vinden kunnen omdat ik hem ook leid? (Dingaantouwtje deed immers ook mee aan de door hem geleide DoP-wedstrijd)
|
Ik vind het prima hoor (y).
|
Gewoon doen Fizzle, zoals ik al zei :)
|
Citaat:
|
ok, dan doe ik ook mee! *O*
|
Ik heb eigenlijk weinig tijd gehad om iets fatsoenlijks te fabriceren, dus ik stuur waarschijnlijk een half affe versie in :D
|
Ik weet niet of ik het op tijd afkrijg, want mijn hulpmiddel is stukgegaan! :(
|
Veel half affe versies is beter dan heeeel weinig affe versies dus schroom niet jongens! Nog twee dagen!
|
Hehe en het dan nog afleggen tegen een half-affe versie, bevorderlijk voor je zelfvertrouwen :D
|
Hoeveel inzendingen zijn er? :D
|
vier :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01. |