![]() |
Heet het pas masturberen als je klaarkomt?
Voor de jongens: Als je spreekt van dat je aan het rukken bent, kom jij dan ook altijd klaar? Ik nog nooit over nagedacht eigelijk!
|
klaarkomen is het gevolg van masturberen, meestal dan. Maar klaarkomen of niet, het blijft masturberen.
|
Citaat:
|
voor de jongens?
Nou hier een meisje, en soms als ik begin aan masturberen, val ik stiekem al in slaap voordat ik klaargekomen ben :o het werkt hoe dan ook ontspannend. Zal misschien anders zijn bij mannen. |
Heey Trinity.... sorry dat ik zei voor de jongens! Excuses!
Maar als je in slaapt valt.... lijkt me het gevaarlijk. Straks komt er iemand binnenwandelen terwijl je met je hand er in zit... en dan slaapt.... Vies idee... maar toch? Meerdere mensen dit wel eens gehad? |
Citaat:
Het is natuurlijk altijd gevaarlijk als mensen het lef hebben zomaar binnen te wandelen, of ben je dan gewoon een heel naieve ouder/zus/broer? |
wel een grappig onderwerp.
ik denk dat iedereen wel savonds aan zijn ding zit (: je ligt gewoon erg confortabel in je pyjama, en in bed, onder een deken, op een kussen.. hmm heerlijk n.n lekker even met je lul spelen of je klitje kietelen kan er dan toch best wel bij (: maar, nou nee dan noem ik het eigenlijk geen masturberen, dan is t gwn, jezelf een beetje maseren :P masturbatie is voor mij dan pas als je klaarkomt (: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49. |