![]() |
wie wilt mij helpen
Hallo allemaal!
ik ben meghan, en ik ben nieuw hier! Ik ben zelf erg lenig ik kan van verschillende posities in bruggetje komen.. split spagaat de schorpioen kan ik allemaal zonder gemak en ook heel snel wisselen! Ik heb een vraag namens Een jongen die mij heel erg leuk vind, hij is nu 19 jaar oud vhij vraagt vaak aan mij of ik een bruggetje wilt doen of buik wilt inhouden. Ik vind het niet zo'n ramp als hij dat aan mij vraagt en hij weet dat ik lesbisch ben en niet op jongens val. Maar het probleem is dat hij het kwijt moet zeg maar.Wil hem heel graag helpem maar weet op een gegeven moment ook niet meer hoe, dus vandaar dat ik het buiten mij en hem om ga vragen over meningen. zijn er ook meiden die verslaafd zijn aan bruggetjes doen/zien? of die er opgewonden van kunnen of worden? zou iemand mij kunnen helpen ik probeer hem duidenlijk te maken, dat kijken naar meiden in bruggetjes niet gek is om het extreeem lekker te vinden! of is dat wel zo? hij durft er niet mee naar een pschygoloog te gaan... en hij durft het zelf niet op forums of vrienden te vragen wat ie er mee moet! hij heeft het 1x verteld aan een aantal vrienden die snapte hem niet, dus daarom is ie zo onzeker zou iemand mij kunnen helpen?? ook graag vrouwlijke meningen (en niet vanwegeen dat ik lesbisch ben.) ... hoop dat iemand mij kan helpen kus |
Sorry maar ik snap er echt heel weinig van. Een vriend van jou vindt het lekker als jij in bruggetjes gaat staan en dat is nu wel of is dat nou geen probleem? En wat moet hij kwijt, z'n kwakje of z'n mening?
|
Sorry maar...bruggetje?D:
|
Ongetwijfeld de meest onschuldige fetish waar ik ooit van heb gehoord. Niet moeilijk over doen, en laat hem een vriendinnetje zoeken dat acrobaat is of turnt, dan zit ie voor de rest van zijn leven gebeiteld..
|
Is er niemand die de link ziet naar dit topic?
|
Dit topic heb je inderdaad al eens gepost, dus als je nog vragen hebt, ga dan vooral daar verder.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44. |