![]() |
Eigen vibrator/dildo
hoe maken jullie een eigen vibrator of dildo?
ik wil namelijk een beetje weten hoe het is (iets in je Vagina) en ik durf geen vibrator of een dildo te kopen.. Wil ik eigelijk ook niet. Maar wat kan je gebruiken voor hetzelfde idee??:bloos: |
Begin eens met je vingers?
|
een piemel :p
maarja je kan ook anoniem via internet kopen. moet je alleen geen ouders hebben die je pakje open maken :p |
Allereerst: als je dan toch gaat experimenteren met huis/tuin en keukendingen (want daar loopt het hier vast op uit), neem dan nooit objecten met losse onderdelen! Het zou heel vervelend en genant zijn als je bijvoorbeeld onderdelen van pennen kwijt zou raken in je vagina en je die vervolgens door een arts eruit moet laten halen.
en zorg altijd dat de voorwerpen schoon zijn en dat er nergens scherpe randjes zitten oid, je wil jezelf geen nare infecties geven |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
achterkant van een tandenborstel?
|
Citaat:
|
een komkommer? Lijkt me toch wel redelijk durable. Of je begint klein, met een goeie winterpeen. Wel even schoonspoelen, voor maar zeker ook na gebruik.
|
Citaat:
In het algemeen geldt: koop liever gewoon een vibrator of ander speeltje als je iets wilt hebben om mee te spelen, experimenteren met allerlei dingen kan gevaarlijk zijn. Bovendien, je wilt denk ik écht niet diegene zijn die naar de dokter moet omdat je een of ander iets in je hebt zitten wat daar niet hoort. |
Probeer inderdaad eerst je vingers eens.
Of anders iets van glad plastic (dat kun je goed schoonmaken) dat geen loszittende onderdelen heeft, bv. het handvat van een haarborstel. Geen etenswaren! |
Citaat:
|
Hij had het niet over een tandenborstel.
|
Citaat:
|
kaars met condoom er overheen
|
Citaat:
|
Citaat:
hahah probeer het zou ik zeggen |
Komkommers zijn nog best wel groot/dik hoor :eek:
Je kunt beter toch gewoon een dildo of een vibrator kopen. Die zijn erop gemaakt en voelen ook prettiger. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dankjedankje:cool: |
Citaat:
hahah snap je em haha 'kut'.. i'm lame |
Mja, laten we maar even weer proberen om ontopic te reageren he ;)
|
je hoeft gewoon eventjes naar buiten te lopen op straat en je roept wie wil me neuken!
|
wat ik vaak meiden over hoor is electriche tandenborstel, ik neem aan omda thij trilt ofzo?
|
@Sarah: waarom geen etenswaren?
|
Citaat:
1 euro per stuk, kan het snel gaan :P |
Citaat:
|
ik koop elke keer die fiberlive(ultradun?) dingen of die condooms met ribbeltjes,
pleuris duur die kutdinge, en joepies kope isniet echt iets voor mij meer, die dinge scheeuren al voor je ze omdoet :S |
Citaat:
|
Citaat:
|
:D
Komkommers zijn volgens mij toch echt wel aanzienlijk groter.. maar goed, ik kan het sowieso niet aanbevelen, gebruik liever gewoon een vibrator of ander speeltje. |
Of iets dat bedoelt is om niet kapot te gaan. Een het handvat van een flinke schroevendraaier..Jaja, ik heb hier mijn gedachten even over laten gaan. :) Maar leg hem daarna niet meer terug in de gereedschapskist van je vader! ;)
|
Citaat:
|
Deoroller 8D
|
wat dacht je van een komkommer met glijmiddel erom heen:facepalm::facepalm:
|
Hartstikke grappig hoor, deorollers en komkommers met glijmiddel, maar niet erg ontopic en dat is niet de bedoeling. Ontopic weer dus.
|
je kan ook zo'n venus vibrance scheermesje nemen :P
lijkt me dat je daar ook het mesje eraf kan halen net als andere scheermesjes een banaan? een bifi worstje? ik bedenk me ineens; toen ik klein was kregen we van mn moeder zo'n bibberpen k weet niet meer hoe groot of klein het was maar het trilde als een gek! |
Citaat:
|
Citaat:
Koop je een nieuwe of was je hem af |
Citaat:
:facepalm::facepalm: |
Citaat:
|
kan ook nog trillen:p
|
Ze wil iets voor erin, dus een elektrische tandenborstel is dan niet echt een optie, he.
|
Citaat:
|
Dildo kopen is het beste denk ik ja, Maar net was de rest zegt komkommer?? wel oppassen dat hij niet breekt staat een beetje lullig als je bij de dokter komt omdat je een stuk komkommer in je doos hebt dat er niet uit wil toch?:eek::y
|
Citaat:
|
Ja hallo daar hebben ze het hier toch over:facepalm:
Ik zeg toch ook dildo is beste maar ALS je het met een komkommer wil proberen dan pas op dat het niet breekt!! Heb je een beter idee voor het meiske dan? LEZEN!!!!!!! DAN KOM JE ER WEL*O* Liefs Citaat:
|
een elektrische tandenborstel die op een lul lijkt?
wat voor tandenborstels koop jij?:P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:02. |