![]() |
Wat heb jij s'nachts aan ?
Wat heb jij s'nachts aan ?
Een boxer, pjama of helemaal niks! |
rien
oh, nee, wacht, sokken :S |
Een pyama xd en somers een hemdje/tshirt mer
n onderbroek (; |
--> Lifestyle
|
als het koud is een pyjama, als het warm is een t-shirt
|
hangt van het weer al
boxers in de zomer en een pooljack(nouja,bijna dan) in de winter |
Ik slaap naakt..... alleen trek me dan wel altijd automatisch af! Das wel het nadeel van naakt liggen.
Naamvergeten: Lig jij ook naakt? |
Een onderbroek en een nachtjapon :)
|
Een boxer, een t-shirt (vorige nacht stonden er punkers op :D), een zwarte satijnen pyama
En sokken met doodskopjes op. Ik ben kouwelijk. ;) |
boxer
|
Ooh! En als ik 's nachts uit ben, een zwart glanspak met passend hemd en stropdas. En als het bal is een smoking met strik. Maar dat is een ander soort 'avondkleding' natuurlijk. :D ;)
|
kort broekje & een shirtje. :)
|
Awesome, E.G.A jammies
|
boxer
(geen verschil tussen zomer en winter, behalve dan dekbed/laken/niks) |
Slip, babydoll.
|
een t-shirt en soms nog een trui erover.
|
Boxer en nachtpon of Tshirt.
|
Niks, ik ben een kachel en bovendien vind ik kleding irritant met slapen.
|
Boxer in combinatie met t-shirt als het koud is =D
|
Boxer en oud afgeragd shirt
|
boxer
|
boxer en als het heel koud is ook nog een pyama
|
Citaat:
|
ik hou er ook van te slapen in een wat koudere kamer, maar aangezien ik er ook tv zit te kijken en ik een terarrium heb met gifkikkers die nioet te koud moet worden heb ik de verwarming wel aan, en meestal word het dan vrij warm aangezien mijn verwarming irritant gaat piepen als ik 'm niet volledig opendraai of volledig dichtdraai(maar 's nachts gaat bij ons in huis de verwarming zowieso uit dus word 's nachts weer wat kouder)
|
Slip of boxer en een pyjama :) Ik vind het niet fijn om zonder pyjama te slapen want dan is het zo koud als ik eruit moet en is de verleiding nog groter om te blijven liggen.
|
Citaat:
|
Boxer.
|
Pyjamabroek en een t-shirt. En ik heb nu eigenlijk meer pyjamabroeken dan ik nodig heb, want sommige zijn gewoon erg leuk.
Ik heb bijv. een blauwe met paarse cupcakejes en een blauwe met gele ruitjes en een grijze die veels te groot is en veels te warm, maar hij is wel erg comfortabel. |
slip/boxer/string/niks
Ik heb het nooit koud. Ik snap hoe dekens werken en mijn vriend is altijd warm. Liefst met het raam open. |
Citaat:
Altijd liefst fijn satijn of nylon voor mijn pyama's. Lekker zacht en naar pyama normen nog redelijk 'aanzienelijk' ;) |
Hoodie & kort shortje of een oversized shirt.
|
Ben met zo'n weer echt een koukleum. Een pyjama en nu in de winter houd ik altijd nog even m'n sokken aan tot ik wakker word omdat ik het warm heb, alst wat warmer is een t-shirt en alst echt heet is alleen een boxer of slip.
|
ik doe meestal gewoon een boxer en een shirt aan.
ik kan dus echt niet met een pyjamabroek aan slapen, dat vind ik niet lekker zitten en die gaat ook altijd draaien. Ik draai heel veel in bed, vooral als mijn kussen warm is, daar heb ik zo'n hekel aan. |
Ik vind een zachte pyjamabroek juist comfortabeler.
Heb nogal ruw beddengoed en dat zit anders hele nacht over mijn benen te schuren :s |
In de winter een zelf samengestelde pyjama, bestaande uit óf een grijze broek met rose streepjes en een rose hemdje, óf een zwarte broek en een zwart hemdje. In de zomer vaak een hemdje en broekje, of alleen een broekje.
|
Als het koud is een lichtblauw met witgestreepte pyjama broek, zo'n eentje die lekker ruim zit en een singlet. Als het warm is alleen die pyjama broek.. :) Slaapt zoooooo lekker!
|
kort broekje&t-shirt
|
Als het koud is een pyjama. Als het warm is een slip/boxer met een shirt of hempje.
|
een oude joggingbroek of pyamashirt
|
en boven die joggingbroek ook een shirt ;):D
|
sexy lingerie
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als het koud is: een pyjama. Als het warm is niks of een katoenen mannenboxer met een hemdje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de ene heeft liefst meer bewegingsvrijheid, de ander verkiest behagellijke warmte. ;) |
bb boxer, ennem donnaytje erover;)
|
Donnay! Hoe kom je daar aan?
|
perry?
inter sport. weetveel;p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22. |