![]() |
Condoom Problemen...
Ik heb een probleempje
Mijn penis is echt gewoon te breed(en te lang,maar dat is minder belangrijk) voor normale condooms nu heb ik durex XL geprobeerd, die zijn nominaal 0.5CM breder maar dat is nog steeds TE smal (denk aan: extreem strakke broek) kent iemand een merk die wat....bredere condooms maakt? alvast bedankt Mitchell:D |
Volgensmij klopt je verhaal niet?
Je penis is te smal maar je wilt bredere condooms? |
Citaat:
de condoom te krap is misschien een beter woord? |
Mja, ik snap de verwarring. Wat je bedoelt te zeggen is dat de condooms te krap zijn voor je penis, right?
|
Citaat:
was een typo van mijn kant |
'extreem strakke broek' klinkt alsof ze ongeveer goed zitten: strak genoeg om niet af te glijden, maar niet zo strak dat je er niet inkomt.
Of wordt je penis paarsblauw als je een tijdje een condoom draagt? |
zo'n beetje ja
ik bedoel niet de hedendaagse strakke broek ik bedoel de jaren-80-krijgt-geen-bloed-in-benen-meer strakke broek |
Dus dan stroomt er geen bloed meer door en dan wordt-ie vanzelf weer kleiner zodat ie weer past. Probleem opgelost.
|
kan iemand niet gewoon antwoord geven op de vraag? xD
|
Er zijn wel extra grote condooms verkrijgbaar, maar daarvoor moet je denk ik naar een seksshop.
|
ja,daarom maar dat wil ik liever niet...
gawd,zie mijzelf al staan etc |
In amsterdam heb je de Condomerie zitten, http://www.condomerie.com/webshop/de...hp?language=en met een keurige webshop, als je daar niet kan vinden wat past moet je het handmatig laten maken in de shop, is iets duurder maar zit als gegoten.
Maar even mijn mening, als jij zo groot bent dat je de XXL van Durex niet past moet je toch eens bij jezelf te raden gaan of je hem wel goed omdoet... lees ook deze even: http://nl.wikipedia.org/wiki/Penis. |
Zo groot ben ik nu ook weer niet dat ik durex xxl nodig heb lol ik zal eens op die site kijken. Tnx :]
|
MySize 60, of zelfs 64.. zoals de naam al zegt, nominale breedte van 60 mm das weer 3 mm extra in vergelijking met durex XL. Zijn gewoon online te bestellen (niet bij alle sites, je moet misschien de eerste 3 die er bij google opduiken even voor doorkijken)
|
hmmm,ok
ze hebben ze ECHT in alle soorten en maten daar en die mysize is ook goe danku voor alle info allemaal :] en g-night ik haat filosofie in de morgen Q_Q |
XL condooms en XS condooms zijn volop via Internet te krijgen, maar koop dan gelijk de goeie maat.
De meest verschillende maten en grootste maten XL condooms vind je via deze pagina. Je kunt er een meetlintje downloaden om de juiste maat te kiezen. De grootste zijn voor een penis-omtrek van van 15 tot 17 cm! ....Arm meisje ;-) |
ik moest best wel lachen om dat uitprintbare meetlintje :P
iig,ik ga die mysize 60 bestellen *fingers crossed* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44. |