![]() |
citeer je geilste smsje(s)!
de titel verklaard alles(A)
|
En jij dan?
|
Ja, TS begint!
|
Vriendin 03-03-10 12:32
huh? Dat was wel het hoogtepunt van vandaag. |
"over 10 minuten kom je...."
subtiel, uitdagend, dominant. :bloos: (y) was antwoord op wanneer hij bij mijn huis zou aankomen |
hmm,dit was meer als een grap
maar ''als ik klaar met je bent loop je als een cowboy for de rest van de week'' ja....ik weet het |
Citaat:
|
Citaat:
en t was een quasi-grap:rolleyes: |
Citaat:
|
ik zat naast haar met haar ouders gewoon zo op de bank tv te kijken
ik smste; nu boven, NU en dat lukte. xD |
'' ik heb zin om je penis klaar te laten komen met m'n mond,,
|
Kusje
|
Citaat:
durr |
Anoniem 04-04-10 om 14:32; De Hemawors... ! Twee mannen willen een avondje doorzakken maar hebben niet veel geld. Zegt de één; ik heb een idee. We kopen een Hemaworst en gaan naar het café. Als we een paar bierstjes op hebben hang ik die Hemaworst uit m'n broek en begin jij eraan te zuigen. " Zo gezegd, zo gedaan. Na een paar biertjes in het eerste café hangt de één de Hemaworst uit z'n broek en de ander zuigt eraan. "Gadverdamme!!" roept de cafébaas. "Smeerlappen, m'n café uit!" En zo rennen zij zonder te betalen het café uit..., 10 café's later zegt de één: "ik kan geen bier meer zien, joh. En die worst smaakt ook voor geen meter meer." Zegt de ander : "Joh, die worst was ik al in het 3de café kwijt!"
Dat was wel weer even het hoogtepunt. Geen idee waarom iemand z'n beltegoed aan mij wou verspillen door deze extreem droge en niet grappige grap aan mij wou sturen. Dit was weer een verrijking van m'n leven. :O |
kom je nog :facepalm: was om 11 uur op school XD zouden om gvd 4 uur. (dat is dus VIJF uur later) naar de stad gaan :P
|
Wat een phail-topic.
|
Weltrusten! XXX :y :D
|
ik zoek je gaatje en steek hem erin
ik begin te pompen en te hijgen dan zit je helemaal vol gelukkig! ik kan weer fietsen;) |
Ik snapte echt niet wat die laatste zin met de vorigen te maken had :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
eerst denk je woooow geil. maar dan blijkt het dat je alleen maar een band aan het oppompen was.. *O**O**O* |
hier zijn jullie duidelijk nog niet oud genoeg voor.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:18. |