![]() |
voor jongens/ mannen
waar worden jongens / mannen graag aangeraakt behalve de ...(en omliggend gebied :p )
en hoe? |
Zelfde als bij jou: door een geliefde word je overal graag aangeraakt! Op een liefdevolle, verleidelijke manier, een manier die bij de situatie past. Het hangt per man af, meer dan van het geslacht hangt het van de persoon af. :y
|
Dat verschilt echt extreem van man tot man.
|
hm
denk toch dat het fijnste van alles was, waren de kusjes van onderaan mn lul tot aan de eikel, best wel langzaam (: of de armen op je schouderbladen, als je hem zo naar je toe trekt, tijdens het neuken in t missionaris standje ;p of als je nog niet zover bent; nekzoeken is heeeerlijk (: |
dat verschilt echt enorm per persoon
|
Citaat:
|
thanks voor de tips :p
On efil heeft wel gelijk, aan die van reneeke9 heb ik weinig maar de andere zijn wel bruikbaar, iemand anders nog goede tips? |
Onder de voetzool. Luister maar naar z'n geschater van plezier
|
Dean, dat is precies wat we bedoelen. Jij wordt gek als je vriendin op je rug kriebelt, een ander vindt daar niks aan. Dat is voor iedereen anders!
|
als je nu gwn opschrijft wat jij persoonlijk lekkr vind :P dan hoeven we ook geen discussie te houden over dat het bij iedere jongen anders is :P
(noo offence tegen fizzle-fluffy, maar anders word ik nog niks wijzer =( ) |
Ik hou ervan als een meisje flink aan me rechter kleine teen sabbelt.
|
Ik geloof niet dat er écht plekjes zijn op een jongens lichaam waar jongens niet gestreeld willen worden.
|
Citaat:
|
oren zijn heel gevoelig
bij eidereen. als je het goed aanpakt word ie daar echt helemaal geil van! zachtjes blazen, kusjes geven met je armen binnenbenen strelen buik strelen maar ab soluut niet naar zijn kruis gaan zodat ie helemaal gek word en uiteindelijk uit pure frustratie je hand pakt en nou ja veel plezier! |
Ik zweer het, laat je vriendin je zoenen op je sleutelbeen ofzo of ergens in je nek en je krijgt een gevoel dat je nog nooit hebt gehad. Als me vriendin dat doe dan begin ik te gille van het gekietel haha :P
|
als je zoent, voelt een hand die langzaam over je kaak gaat wel lief,
maarja probeer dinge zelf uit zou ik zegen? |
thanks allemaal
t heeft allemaal enorm geholpe :) |
als ik gekust wordt op mijn buik en dan langzaam naar ''beneden'' vind ik lekker
|
lippen/nek/oren/schouderbladen :)
|
overal, en geile dingen zeggen (y).
en dan hem rukken/pijpen/neuken en zorg dat het lijkt alsof je heeeeeel graag wil dat hij klaarkomt, dat helpt tenminste bij mij verschrikkelijk :D. |
vind het wel lekker als mijn vriending iederekeer weer flink gat zoenen en dan langzaam naar beneden aan mijn tepels zuigen en dan verder naar benedeb;D
|
Citaat:
|
M'n Buik :y
|
oke, ik wil dat hij ook wat... ongeremder word, hoe krijg ik DAT dan voor elkaar?
hoe lukt dat vaak wel bij juliie? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30. |