![]() |
Ik heb gestemd op de partij van de Saaien #896
*O*
|
(y)
|
:cool:
|
ik denk dat ik maar een leuk cadeautje voor mijn zus ga kopen ofzo, er zit echt een knoop in mijn buik
|
sann 48
ecnelis 37 Paranoide 37 Rationeel 37 Katje 36 Sarah 35 Archont 35 fizzle-fluffy 25 Quis 24 Mean 20 Havock 18 Etmakas 18 Absinthe 15 JasperJD 14 Batave 13 Pippeloen 12 Rivka* 9 Tink* 9 Trimm Trabb 9 N00dles 9 Mr Soija 6 Martiño 6 deadlock 5 Repelsteel 4 IKBENBABSNIET 3 Commendatore 3 Kunst 3 Kazet Nagorra 2 Missy 2 Barabas 2 Philosophy 2 JJoosje 1 *Miekje* 1 Vlindertje 1 Toon topic & sluit venster Hoei! Meeste posts in het topic dat mijn naam draagt! :cool: |
Zullen we een politieke partij beginnen met het forum?
PvdS. |
Mijn buurman werkt voor de gemeente en krijgt alle tellingen binnen, hij smste net dat hier in den haag de pvda en pvv aan kop lopen op dit moment.
|
Mijn opa heeft nog geholpen d66 op te richten :cool:
|
Citaat:
Met een cadeautje maak je het vast wel weer goed :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:( |
Partij van de saai :cool:
|
Lijst Jons Forum :cool:
|
Mijn moeder heeft ooit op de lijst van GL in Tilburg gestaan, om nogal een pijnlijke reden. Er stonden te weinig vrouwen op de lijst en toen zijn ze wat vrouwen onder de leden gaan zoeken...
|
ik zou nooit op groenlinks stemmen, dat is een beetje snijden in mijn eigen vingertjes.
eigenlijk is stemmen op elke linkse partij snijden in mijn vingertjes, maar GROENlinks is dan dubbel zo slecht. |
Het lijkt erop dat PvdA het grootste blijft in Den Haag, aldus NOS en PvdA
|
Partij voor de Saaiheid.
|
Citaat:
(mooi woord) |
Je hoeft geen verantwoording af te leggen. Maar stemmen na 2x dingen invullen en het je toch niet boeit en zomaar wat doet. Ga dan niet stemmen. Dom zeg.
|
Oh en ik heb uiteraard D'66 gestemd.
|
ja beter dat de Pvda hier voor staat want die zijn ook voor het behouden van coffeeshops en dat is voor mij een groot punt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En zeker niet meer dan de gemiddelde pvv-stemmer ik denk zo ongeveer gelijk. |
Niet stemmen is sowieso stom, stem dan blanco.
|
Citaat:
|
oosterhout op nederland 1
|
Citaat:
|
Ik las je post en toen zei de beste man op tv 'Oosterhout'. :)
|
Citaat:
Ik hoop nog dat Valkenswaard komt :o Maar vast niet! |
oh de vvd wint :(
grootste partij. d66 verdubbelt. En schitterend om te zien dat er bij alle gemeenten één scherm nodig is en bij o'hout twee omdat ze tig partijen hebben :D |
And I told you to be patient,
and I told you to be fine... Come on, skinny loooooove... Bon Iver dus <3 |
wosterhouters hebben maar een motto in de politiek en in het elven en dat is 'eerst eten'
|
Nee kazet en ecnelis en wie dat allemaal vroeg, hij zit bij een plaatselijke partij. In de GR doen alleen VVD, PVDA, SP, CDA en een plaatselijke partij mee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Schijndel.
Nephoer! :D (N) :( |
HA en ze zeiden 'oosterhout, forse gemeente'
HAHAHHAHABAHHHAHHAHAH wij zijn een forse gemeente |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nep - hoer! Of voor de mensen uit Enschede Pluskut! :o |
Citaat:
Maar ik vind hem niet de mooiste. The Wolves (Act I and Act II) is mijn favoriet, en Re: Stacks is heel mooi, en Flume, en Blindsided. En dan pas Skinny love. :o Vind ik. Ik ga die Local Natives eens (GODVERDEKUT Archont! Ik wilde gewoon 'is' typen! :eek: (n)) downloaden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30. |