![]() |
uitmaken
ik heb al een jaar een vriendin maar ik voel niets voor haar en wil het graag uitmaken maar telkens als het uit is voel ik een hele lege plek en die kan alleen zei vullen , heeft iemand tips om die plek weg te laten gaan
|
Nieuwe vriendin zoeken?
|
Is het al zovaak uit ja?
|
Een ander nemen waar je wel wat voor voelt?
|
Een hobby zoeken en je aftrekken?
|
:D(y)
Wat sarah zegt |
Wat Sarah zegt. Shit happens, move on.
|
Fail :D
|
dan begin ik maar weer aan mijn hobbylijstje met dingen-die-je-kan-doen-om-verveling-ende-verdriet-te-verdrijven:
Voetballen Een taart bakken Kantklossen Breien Macrameeën Bingo Vrijwilligerswerk Mest ruimen op de kinderboerderij Schilderen Een literair meesterwerk schrijven (gezien je interpunctie niet zo'n goeie) Aftrekken Solliciteren naar forumbaas en alle stomme kleine rotkindertjes bannen en slotjes geven Marimba leren spelen Naar de sauna gaan Een boek lezen Een politiek pamflet schrijven Graffiti spuiten Rappen Een eigen agendalijn à la Pip Studio beginnen Naar school gaan Huiswerk maken Stoepkrijten Touwtjespringen Tell Sell kijken en een Automatische Borsthaarverwijderaar aanschaffen Xhosa leren Een verzorgpony nemen De vissen voeren De planten water geven Moslim worden Christen worden Joods worden Hindoe worden Boeddhist worden New Age worden Je aansluiten bij Hare Krishna Indiaantje spelen Shintoïst worden Hut bouwen Boswandeling maken Ritueel je konijn slachten Sucadelapjes maken Pokémonmarathon houden Sponsorloop organiseren ten behoeve van zielige kindertjes in Groningen Een nieuwe avatar maken Paspoorten vervalsen De Bijbel lezen De Koran lezen De Thora lezen Alle Hindoestaanse overleveringen uit je hoofd leren Mediteren Pannenkoeken bakken Flessenscheepjes maken Flessenpost versturen Ja en als je nou nog een leegte hebt... :o |
Je zou ook nog aan postduiven kunnen beginnen: trainen, verzorgen, wedstrijden...
Maar goed, de boodschap zal wel duidelijk zijn :) |
Het is normaal dat je je vriendin mist als je het uitmaakt. Dat went wel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29. |