![]() |
En toen deed ie het niet meer
Ik en mijn vriendin probeerden het gisteren maar...het lukte gewoon niet. Tot voor 2 weken geleden deden we het zo ongeveer om de 2 dagen, maar nu weigert mijn geschut :P Waar zou het aan kunnen liggen?
Wat extra info: Sinds 2 weken ben ik intensief gaan sporten en eet daardoor 3x meer. Hierdoor zijn mijn spieren gegroeid en doe ik elke dag spieroefeningen. Ook heb ik extreem veel huiswerk, waardoor ik deze week ongeveer 5-6 uur per nacht slaap heb gehad. Overigens, ben best wel moe en heb redelijk veel deadlines (stress). Zouden dat echte redenen zijn voor mijn probleempje? Ik ben toch gewoon een tiener, een beetje slaaptekort en stress, dt zou toch wel moeten kunnnen? :) Tommy |
ik zou me geen zorgen maken over een incidentele weigering. zeker niet als je zelf al aangeeft dat je (te) veel sport, stresserig bent en te weinig slaapt.
|
is het nu 1 keer voorgekomen of vaker?
|
Alleen gister nog, Lotte.
Zelfde als Ben zegt, mijn geschut heeft nog niet geweigerd, maar ik heb ook weleens van die momenten gehad waarop ik het echt te druk had voor seks. |
Nou bedankt voor de antworrden :D voelde me ff k*t. Nu weer veel beter.
offtopic: Dit is echt een superforum! |
Citaat:
|
stress te weinig slaap, en prestatie onder druk kan een heel goed recept zijn dat ie het wel eens een keer niet doet
dat kan heel goed probeer je rustpunten te pakken anders kan het wel vaker voorkomen ;) t komt wel goed joh |
Als je geschut weigert is het een duidelijk teken dat je echt teveel hooi op je vork hebt genomen, en dat is niet alleen slecht voor je geschut maar voor je hele lichaam, wat ook nog eens een keer in de groei is. Vat het op als de waarschuwing die het is, en stop met jezelf te overbelasten. Die 8 uurtjes slaap per nacht heeft je lichaam nodig.
|
Citaat:
8 heeft een volwassene nodig voor onderhoud |
Yup. Na Sesamstraat gewoon naar bed. Vort!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:55. |