![]() |
Joris en de geheimsaaiige toverdrank #897
Dus.
|
Shit, tóch nog te laat ;(
|
@ Quis: wat deed je in de 2e Kamer?
|
Citaat:
|
Verbazingwekkend genoeg, ja, want ik zat zo van 'phoe het duurt wel lang, ik open 'm wel, al is iemand vast al bezig aan een andere en zal ik wel te laat zijn'.
|
Citaat:
|
Witte Huis blijkt kleiner te zijn dan het Binnenhof, dat vind ik altijd zo'n raar idee ;x
|
Althans dat heb ik me laten vertellen.
|
Citaat:
Als ik het ooit tot regie fictie schop dan ga ik duizend absurde werelden neerzetten in film. Zeg maar, een kruising tussen Monty Python en, mm, Jean-Pierre Jeunet. En ook veel tragikomedies a la Aronofsky, want daar zijn er zo weinig van. Oi oi oi. Mijn werkbestand met ideeën/stukken dialoog/shotomschrijvingen/etc is ruim vijftig A4'tjes inmiddels :o |
Citaat:
|
Fail 500 Archont:D
|
Citaat:
|
Ik ga denk ik wat films kijken. Niet zo'n zin in forummen vandaag :o
|
Pff. Wil ik net mn kaaspizza klaarmaken, hoor ik nu in Keuringsdienst van Waarde dat de kaas van pizza geen echte kaas is.
|
Overigens, het een-na-fijnste op dit moment (na de wc dus) is dat ik van 6 tot 7 gesport heb en dat ik nu ein-de-lijk warm avondeten heb :Y
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
present
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb gister trouwens vooraf een kaasfondue gehad en als dessert chocoladefondue :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
avond, ik heb net 50 sniperuren uitbetaald gekregen dus ik heb een nieuw toetsenbord besteld:O
|
Citaat:
Ik studeer Media & Cultuur aan de UvA overigens, de richting Filmwetenschappen. Met nog een minor Film & Literatuur. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu gaan ze in KVW een spannende merknaam verzinnen voor de nepkaas.(y) |
Citaat:
|
Over twee weken kan ik hier m'n eerste twee producties laten zien trouwens :cool: Al zijn die totaal niet representatief voor wat ik zelf zou maken, want het zijn groepsprojecten en we moeten alles heel democratisch aanpakken. Totaal niet hoe 't in de echte filmwereld gaat dus, en daardoor is het een mengelmoes van iedereens meningen geworden in plaats van het werkelijkheid geworden beeld van één persoon. Maar het resultaat van de eerste mag er alvast behoorlijk zijn, ookal is het iets wat ik op eigen houtje niet zo snel zou maken (y) (Het is een zombiefilm, lelelel.)
|
Citaat:
|
Ik ga dadelijk afwassen want een vriend komt bier drinken. Waarom ik dan eigenlijk alles even netjes maak weet ik ook niet aangezien ik met hem makkelijk na een twee kratten een kussengevecht kan houden of op tafels dans. Goede kerel dat wel :Y
|
zombiefilms:cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
En discours is echt een ziektewoord ja :D Net als 'tekst'. Alles is een 'tekst'. Films zijn teksten, websites zijn teksten, illustraties zijn teksten. Alleen teksten zijn geen teksten, dat zijn namelijk al artikelen. |
Gelukkig is het bij mijn studie wel zo dat het later echt leuker werd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog iets over Den Haag: ik zag té veel tienermoeders, het Mauritshuis is gaaf maar het was jammergenoeg half dicht, en de advocaten in opleiding van het kantoor waar ik was, waren minder net gekleed dan ik, hu hu hu. En bij het pleiten (we waren daar om te oefenen) gingen de ''rechters'' heel kut doen om me af te leiden maar dat is dus eigenlijk wel een compliment (in de zin van ''ze kan het wel hebben'') dus jee voor mij.
|
hallo.
|
Citaat:
Hoewel dat bij film behoorlijk meevalt trouwens, want meestal heb je gewoon producenten en bedrijven die iets van je moeten. Of nouja. Van wie jij iets moet, want zij hebben 't natuurlijk behoorlijk voor het uitkiezen. |
Pff, ik ben echt gaar, ik schrijf als een klein kind.
Edit: hoi Pip! |
Citaat:
|
hoi kwis. ik fietste nog over het binnenhof vanmiddag, heb je niet gezien!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:43. |