Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Raar dit ofniet? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1794423)

lorenzo14 05-03-2010 18:07

Raar dit ofniet?

Hee!

Ik ben een jongen van 16 jaar en heb een vriendin.
Maar ik chill wel is met vrienden maar 1 vriend daarvan die speelt nog dat achterlijke habbohotel....
Hij drinkt wel eens alcohol dus ik bel hem gisteren ik zeg kom je ook mee drinken.
Zegt hij ik heb al op habbo afgesproken.. dus ik lach hem uit en hij hangt op...
Dit is tog logish dat ik lach of ????
Serieus wat ga je nog habbo spelen op je 16e.......... dat dee ik toen ik 12 was.

?? Raare opmerking van mij ? Of wat vinden jullie ??

silentbob 05-03-2010 18:31

jep zou ik ook doen als 1 van mn vrienden zegt habbo te spelen
en zou het daarna nog erg vaak noemen en zou er allerhande grappen over bedenken tot het na een paar maanden oud word, en dan het weer herinneren na weer een paar maanden en het weer eens noemen

maar ja, in mijn vriendengroep doen we dan ook erg veel aan uitlachen:p
en vooral zoiets als iemand die (nu nog) habbo speelt en daarvoor ook nog een avondje met vrienden afzegt is een gouden spotonderwerp
ik heb btw nooit habbo gespeeld, nooit, ook niet toen ik 12 was, er de lol van ingezien, vooral ook nog omdat je er zoveel voor moet betalen

AzN 05-03-2010 18:34

Citaat:

lorenzo14 schreef: (Bericht 30260981)
en heb een vriendin.

Ik begrijp 't nut van deze toevoeging niet :confused:, maar OT: ieder z'n eigen ding, toch? :D M'n broer van 27 heeft nog 'n abonnement op de Donald Duck en ik kijk zelf nog wel 'ns naar De Smurfen :bloos:.

Sarah 05-03-2010 18:47

wat heeft dat met lichaam&gezondheid te maken?
Maargoed, ik ken het spel niet, maar niet irl afspreken omdat je al een afspraak hebt in een internetspel is wel faal ja.

On efil 05-03-2010 20:16

Aha, ipv hem uit te lachen had je wat je hier zei ook tegen hem kunnen zeggen, en wie weet hoelang hij het wel niet doet, misschien doet hij dat spel al 4 jaar of 5, en heeft hij daar zo ook goeie vrienden gemaakt, blijkbaar betere vrienden dan jij, aangezien hun hem waarschijnlijk niet uit lachen.

silentbob 05-03-2010 22:00

Citaat:

On efil schreef: (Bericht 30261429)
Aha, ipv hem uit te lachen had je wat je hier zei ook tegen hem kunnen zeggen, en wie weet hoelang hij het wel niet doet, misschien doet hij dat spel al 4 jaar of 5, en heeft hij daar zo ook goeie vrienden gemaakt, blijkbaar betere vrienden dan jij, aangezien hun hem waarschijnlijk niet uit lachen.

uitlachen zegt helemaal niet dat iemand een slechtere vriend bent, gaat erom hoe je het opvat en of het uitlachen weederzijds is, in mijn vriendengroep doen we ook veel aan uitlachen enzo zoals ik al eerder zei
maar had niet door dat dit weer 1 van die vage gastjes was van de laatste tijd...

Pluis 06-03-2010 17:12

aangezien dit meer over vriendschap gaat dan over gezondheid, gaat hij naar L&R.

Volk 07-03-2010 02:34

Tja, ik zou ook hebben opgehangen als je me zou uitlachen en verder niks te melden hebt. Iemand uitlachen omdat hij een afspraak heeft is een raar vind je niet?

I C U 08-03-2010 11:30

Habbo is een digitaal iets, soort chatbox (voor zover ik dat kan uitleggen), dus dat zal vast iets met dat uitlachen te maken.

Maar ehm, ieder z'n ding en als hij dat nou graag doet, who cares? Waarom zou je hem daarom uitlachen? Dus ja, ik snap zijn reactie wel.

D-gast 08-03-2010 21:29

hahaa! als ie in mijn vriendengroep had gezeten had ie geen leven meer gehad als iemand daar achter kwam..:P

Thedutchguy 09-03-2010 18:55

haha mijne ook niet :P

jacobdb 10-03-2010 20:56

idd. (mijn digitaal sociaal contact gaat dan ook niet verder dan fora, msn,sms en bellen:P) ik bedoel kom op. moet nou echt heeeeeeeel de wereld die foto van jouw op vakantie zien:p achterlijk gewoon.(net als twitter trouwens lekker de wereld laten weten dat je op de plee zit te schijten)

men123 10-03-2010 21:11

Nou, habbo is VANAF 12 jaar, en aangezien 50 procent 16 jaar is, is het nog niet zo heel raar ;)

TheEditor 10-03-2010 22:04

Habbo Hotel faalt sowieso al keihard. Vind t wel raar van hem inderdaad. Doet me haast denken aan een of andere WoW addict.

Citaat:

men123 schreef: (Bericht 30277579)
Nou, habbo is VANAF 12 jaar, en aangezien 50 procent 16 jaar is, is het nog niet zo heel raar ;)

Ik heb het zelf gespeeld toen ik 13 was, voor zover ik weet waren de meesten tussen de 12 en de 15. Ik denk niet dat echt meer dan de helft meer dan 16 is.

silentbob 10-03-2010 22:05

50% 16 jaar??!
en dat is echte leeftijd en niet een nep-leeftijd?
ik ken namelijk niemand van 16 die het nog speelt, alleen op de basischool(toen ik <10 was) waren er redeljk wat die het speelden, net als bij runescape
en een valse leeftijd is makkelijk opgegeven, in groep 7 deden we ook 18+spelletjes...

crawloftime 11-03-2010 00:34

Na m'n 14e was ik toch echt wel klaar met Habbo...

Syori 11-03-2010 00:52

Ja, ik heb ook niets met Habbo Hotel, maar dat is niet waar het hier eigenlijk om gaat. Of het nou om voetballen, kaarten, uitgaan, online games of whatever gaat, je hebt mensen maar gewoon te respecteren. Ik heb soms ook een game avond met vrienden, who cares?

Maar als mensen mij gaan uitlachen om mijn hobbies of bezigheden, hoef ik ook niets meer met ze te maken te hebben. Dus ik kan best begrijpen dat deze 'vriend' van de TS daar pissig over is

Azèche_oud 11-03-2010 07:31

Citaat:

men123 schreef: (Bericht 30277579)

En hoeveel procent van de actieve leden is boven de zestien? ;)

Anoniem_Dude 16-03-2010 18:13

L.o.l. XD + R.O.F.L. Ik zou hem echt uitgelachen hebben, Habbo Is EpicFAIL! En idd silentbob meestal worden ook met nep-leeftijden op spelletjes geregistreerd..

Anoniem_Dude 16-03-2010 18:15

L.o.l. XD + R.O.F.L. Ik zou hem echt uitgelachen hebben, Habbo Is EpicFAIL! En idd silentbob meestal worden er ook met nep-leeftijden op spelletjes geregistreerd..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16.