![]() |
Hoelang staan jullie voor de spiegel 's morgens?
En wat voor bezigheden voeren jullie dan uit?
MVG, Henck |
Ik zie zojuist tot mijn grote schrik dat ik een letter ben vergeten in de titel. Zou dit misschien gecorrigeerd kunnen worden?
MVG, 'Enck |
Vijf minuten. Waarvan twee minuten tijdens het tandenpoetsen. Slaap > rondwaggelen voor de spiegel.
Tenzij ik ergens heen ga waar ik de representatieve chick moet uithangen natuurlijk, dan wordt het wat langer. |
5 minuten. Tanden poetsen en haar kammen.
|
15 minuten
Gezicht wassen, haar kammen, gel/lak, make-up, kleren goed steken,... Oh, en tanden poetsen. ;) |
Aannemend dat ik uit de douche kom:
Haar kammen, shit erin smeren, kop naar benee, fohnen. Voor de rest, alles ff goed doen, ff in de spiegel kijken. Halfuurtje denk. Tandenpoetsen doe ik altijd lopend, een beetje 2 min naar de spiegel kijken met zon ding in me bek:p |
5-10 min. denk ik
gezicht wassen, scheren, gel in haar doen(tandenpoetsen doe ik meestal beneden want daar ligt de elektrische tandenborstel) |
ik ben best ijdel,of iig t boeit me hoe ik eruit zie
ik weet niet precies hoe lang maar douchen,drogen,tanden poetsen,haar doen,geurtje opdoen,lotion opdoen(droge huid door weer D:) dus alles bij elkaar 15min ofzo als ik de tijd heb |
Afgezien van tanden poetsen kijk ik 5 seconden of m'n haar niet raar zit.
|
ikke ongeveer 10 tot 15 minuten. tandenpoetsen,gezicht wassen, dagcreme op, oogpotlood+mascara en haren borstelen. klaar
|
umm 5 minuten. tandenpoetsen, scheren en gel in me haar smeren
|
5 tot 10 minuten sta ik in de badkamer. Maar dan doe ik allerlei dingen zoals wassen en tanden poetsen, haar kammen, aankleden, waarbij ik niet echt in de spiegel kijk. Alleen voor wat camouflage op te doen en een lijntje eyeliner te zetten. En dat is alleen als ik naar buiten ga.
Als ik voor Kerst of een feestje wegga, dan wel heel wat langer, vooral als ik iets met mijn haar wil doen. |
tandenpoetsen en mn haar doen. Klaar!
dus 5 minuutjes |
10 minuten voor haar doen, tandenpoetsen en make-up.
|
10 minuten.
Haren + make up en daarna nog even terug om m'n tanden te poetsen. Als ik een feestje heb of uit de douche kom duurt het allemaal wat langer maja. |
5 min, tandepoetsen en haar gellen
|
oh jezus zeker wel 30 min. ik ben FUCKING ijdel echt niet meer normaal, triest is het gewoon. haar wassen, fohnen, stijlen, gezicht verven met eyeliner en poeder en whatnot, en dan kleren aantrekken en weer in spiegel kijken. en tandenpoetsen.
|
5/10 minuten
om mijn tanden te poetsen mijn haar te doen en make-up op te doen. föhnen doe ik niet aan, daar wordt mijn haar echt lelijk van. |
tussen de 0 en 30 minuten afhankelijk van hoe veel haast ik heb en wat ik ga doen.
(bij 0 minuten ben ik niet geheel onverzorgd, maar borstel ik mijn haar terwijl ik ontbijt en poets ik mijn tanden terwijl ik mijn tas in pak, daar heb ik geen spiegel voor nodig) |
Op een doordeweekse dag zo'n vier minuten voor mascara, tandenpoetsen en dagcreme. Misschien zelfs wel minder.
|
Tandenpoetsen doe ik onder de douche, dus daar heb ik geen spiegel voor nodig.
Make-up/haar duurt max. 5 minuten, maar meestal minder. Mascara op m'n harses, borstel door m'n haar en ik ben ready to go. |
5 - 10 min. inclusief tandenpoetsen etc. behalve als ik iets belangrijks te doen heb, zoals een sollicitatie of een bezoek aan de rechtbank met een cliënt. dan duurt het wat langer.
|
5-15 minuten. paar minuutjes voor makeup, voor mn haar en kleding. vaak doe ik mn haar niet eens als ik gewoon boodschappen ga doen. ik doe wel bijna altijd mascara op en wat poeder.
tandenpoetsen gaat ook onder de douche. als ik ergens heen moet waar ik er leuk voor uit wil zien of als ik uitga doe ik wat langer over alles. |
We hebben spiegels onder de douche. Meestal kijk ik daar alleen even in tijdens het tanden poetsen en om te kijken of alle schuim is weggespoeld. max 2 minuten dus.
|
ik loop er langs voor en na het douchen; dat was het wel.
|
Als ik een slechte dag heb heel lang, want dan vind ik mijn haar niet leuk en mijn kleren ook stom. Gelukkig komt dit niet zo vaak voor, dus dan niet zo lang. Ik gebruik geen make-up en mijn haar is heel handelbaar (lang, stijl en glad).
Dus een borstel erdoor en dan een staart of los of een clipje of een haarband oid, lenzen in, tandenpoetsen en klaar! |
1 minuut als ik de moeite neem om mijn kapsel te doen. Vaak heb ik daar geen zin in en dan brengt mijn pet uitkomst!
|
een halfuur ongeveer haar, kleding, tanden poetsen, een beetje mascara
|
Tien tot vijftien minuten.
|
ik denk op zijn maximaal 5 minuten, ff tanden poetsen en haren kammen.
|
half uur, waarvan de helft mn haar stijlen met gel en dan een halve bus haarlak erin :D
|
15 minuten.
make-up op doen, haren doen, tanden poetsen, en snel racen om mijn trein te halen =) |
10 minuutjes, incl tandenpoetsen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:35. |