![]() |
Wat Saai Zeg, nummer 900
Dus.
|
|
En hallo darkus.
|
Yo, dawg.
|
howz your lives, mang?
|
Mijn leven is best goed. Hoe gaat het met jou?
|
Goed hoor. druk met school en een sociaal leven-achtig iets.
|
Score. (y)
|
Morgen weer hardlopen dus ik ga maar eens naar bed houdoe.
|
|
Citaat:
|
(8)I've brought a chicken to the wooods, but now it's come back agaaain, lalalalalala write the next line, cause I want the truth to be saaaaaaiiiid....
Hahahahaaaaaha, I knooow this much is...TRUE! (8) #80smuziekopderadioftw |
Ik luister nu naar radio 6 trimm!
|
Citaat:
|
Puik. (y)
Wa vinde gij ervan? |
ik heb nu net anderhalf liedje gehoord, maar het klinkt wel iets wat ik op dit moment graaf. Gewoon, niet te moeilijk, geen stierenpoep, en ik hoef niet iedere keer een nieuw album op te zetten.
|
Ik heb het de afgelopen week echt vaak geluisterd en ik heb er goede muziek ontdekt al.
Btw, je kan mijn mention hier horen: http://www.bbc.co.uk/programmes/b00rjw5w Om 1h20 :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
maar ik ga nu wat eten opduikelen.
|
Lulz, B3.
|
Tijd om te slapen. Morgen moet ik gaan winkelen. Cheerio.
|
|
Citaat:
|
Ah, een halve bak hertog roomijs als midnight snack
|
Views: 895 Aankondiging bekijken Mededeling: Welkom! Klik hier voor het beleid
20-02-2008 Hanneke (Verbannen lid) |
Oei ik heb iets meer bier gedronken dan de bedoeling was :o
En ik heb de verwarming in mn kamer aan laten staan, dus het is hier nu duizend graden. |
barabasslaaptijd.
|
tosti's (L)
|
Citaat:
:D:D |
nou radio 6 is goedgekeurd.
|
Citaat:
Ik denk trouwens dat ik maar ga tukken. Was vroeg op vanochtend en heb me uit de naad gewerkt van 2 tot kwart over 11. En morgen komt m'n homeboy langs om te chillen ofzo, ik weet niet precies wat z'n plan is, maar 't wordt vast gezellig. Wrs voelt 'ie zich schuldig omdat 'ie had beloofd dat we uit zouden gaan vandaag en dat 'ie op het laatste moment afbelde. Sukk0ltje. Citaat:
Zie je, ik weet toch nog wel een beetje wat goed is op muzikaal gebied. :p |
Indd, wat een prutser. Dan heeft ie wat goed te maken :)
Ik zie een beetje dubbel, dus ik ga ook tukken, morgen dingen doen en werken. Blegh. Slaap lekker enzo. |
heb ik eerst digID 5 keer moeten aanvragen omdat ik steeds te laat was met activeren, ben ik nu het briefje kwijt met m'n gebruikersnaam :facepalm:
|
godsamme ik heb alle mogelijke namen geprobeerd maar hij zit er niet bij ;x
|
Dat wordt weer een nieuwe aanvragen.:p
|
ik heb mijn digid gebruikersnaam naar mezelf gemaild nadat ik m vergeten was
|
en goedemorgen
|
goeiemorgen
|
godverdomme dat wordt inderdaad een nieuwe aanvragen, terwijl ik vandaag mijn belasting de deur uit wilde doen. Jezus wat ben ik toch een stoner :mad:
|
zul je zien dat zodra je een nieuwe hebt aangevraagd, je binnen tien minuten dat briefje vindt ;x zo gaan die dingen
|
nee die is 'gelukkig' echt met het vuilnis weg :p
|
maar ik heb een nieuwe aangevraagd ;x
|
die shit van de belasting kan je toch gewoon opslaan en later versturen????
|
Citaat:
|
In ieder geval zal ik deze keer voor het eerst het zooitje voor 1 april inleveren.
|
Citaat:
|
ik neem aan dat je dat "aangifteprogramma inkomstenbelasting 2009" bedoelt ?
|
Citaat:
|
waarschijnlijk heb ik trouwens dezelfde gebruikersnaam aangevraagd want ik deed voorletter punt achternaam, en punten mogen niet, dus ws had ik een underscore gedaan. Maar goed, nu heb ik het opgeschreven op een briefje én in m'n agenda :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31. |