![]() |
Bagage vraag
Hey,
Morgen ga ik voor 6 maanden naar Thailand, nu weet ik alleen niet hoeveel bagage mag meenemen. Ik vlieg met China Airlines en Bangkok Air. Op de website van China airlines staat max 20kg, Maar nu vraag ik me af of iemand weet of ik 2 stuks van 20kg mag meenemen net zo als je naar Amerika vliegt. 20kg is een beetje weinig voor 6 maanden aan bagage! Alvast bedankt! Pipz |
20 kilo is 20 kilo. Als daar verder niks bijstaat betekent het dus gewoon dat je totaal 20 kilo aan bagage mee mag nemen. Dat is inderdaad niet veel (ik neem aan dat je 6 maanden op een vaste plek blijft, anders wil je sowieso niet je hele reis 20 kilo meeslepen) maar gelukkig is Thailand goedkoop genoeg om een hoop spullen daar aan te schaffen!
|
20 kilo is meer dan genoeg voor 6 maanden. Ik heb het zonder problemen een jaar met 17 kilo gered :) Op zich heb je voor 6 maanden niet veel meer nodig dan twee weken, want je zult daar bijvoorbeeld toch wel de was moeten doen. Alles wat je voor 6 maanden nodig hebt, heb je ook voor 2 weken nodig.
|
Gast...
20kg niet genoeg voor 6 maanden? -O- Wat denk je daar nodig te hebben van hier dat je daar niet kunt krijgen? Ik kom eigenlijk alleen op wat kleding en misschien 2 of 3 electronische apparaten (mp3 speler ofzo). Ik heb overigens niet eens 20kg aan kleding, maar niet genoeg dus? :D Ik ben echt bijzonder nieuwsgierig naar wat je allemaal mee wilt slepen :P |
en anders trek je natuurlijk 6 lagen aan op de vlucht; scheelt weer in de bagage:p
maar ja, 20 kilo moet toch wel genoeg zijn. anders kun je bij de luchtvaartmaatschappij navragen of je extra gewicht kunt kopen. |
TS is er als het goed is allang (in de OP staat dat ie 'morgen' zou gaan vliegen), dus als het goed is kan ie ons nu vertellen hoe het afgelopen is :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34. |