![]() |
Absaainthes toneelles #903
ha eerst *O*
Wie heeft er berichten geplaatst? Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Absinthe 61 sann 55 JasperJD 49 Quis 45 Archont 34 Martiño 34 Rationeel 32 Stefenootje 32 White Trash 27 N00dles 25 Kunst 17 fizzle-fluffy 12 Dark Phoenix 11 Katje 10 Commendatore 10 Rivka* 6 Barabas 6 *Miekje* 6 Etmakas 5 Pippeloen 4 Mean 4 Tink* 3 Repelsteel 3 deadlock 3 Laisve 3 grl 2 Trimm Trabb 2 Toon topic & sluit venster Dit topic is opgedragen aan Absinthe omdat ze het vorige topic heeft gewonnen! |
nou, gefeliciteerd (y)
|
hoi
|
Dankje martin :)
|
Hee, ik sta in een titel. :)
Ja, mooi jammer dus. Mijn fantasie is nu goed op hol geslagen en het gaat nu als een speer, het oefeningen voor les 2 verzinnen. maar nu is het tijd om te gaan werken bij AH -O- |
Oh vervelend! Werk je achter de kassa? Of heb je daar gelegenheid om nog meer na te denken en te plannen?
|
Nee, vakkenvullen. Mijn gedachten gaan vast wel verder tijdens het werk ja.
Maar ik hoop dat ik mijn goede ideeën die nu door m'n hoofd vliegen niet vergeet. :o Anyway, tot later *O* |
succes met werken!
|
Goedemorgen!
|
goeiemorgen ouwe griek :cool:
|
present
|
Citaat:
|
Wow 45 berichten. Tijd voor een maandban?
|
Wat een gezellige douche :PHoe gaat het hier allemaal?
|
Citaat:
Citaat:
|
druk aan het werk :y
|
Citaat:
|
ja met katje en minke!
|
Zo loodgieter is geweest en het lijkt mee te vallen allemaal gelukkig :)
|
Citaat:
edit: Hallo allemaal, hebben jullie me gemist? Hoi Fizzle. |
ik ben ongesteld geworden en heb buikpijn :o:(
|
Vervelend Steef. :( *paracetamol geeft*
|
Citaat:
|
Mensen ik heb een probleem, mijn fles cranberry sap is op en de nieuwe wil niet open. Hoe krijg je een fles open waarvan het onderdedoprandje echt heelheel vast zit aan de dop zelf?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het is zo'n lekker weer *o*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uhuhuh ik wil ook weer rondjes in parken kunnen lopen
|
Parkjes *o* Ik woon naast een heel lieflijk parkje, met een brede sloot en veel bomen waar de zon door de bladeren schijnt en eendjes en...<3333333
|
Ik weet niet waar dat ding is, maar met een schaar en scherpenagels is het me gelukt! Ik word gewoon erg ongeduldig als ik geen cranberrysap krijg.
|
Ik wil kunnen rondlopen in mijn zomerjas en dat het dan niet koud is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
RAAAAAAAAAAAAAAAAH ik probeer nu al drie kwartier die kutEvy op mijn ipod te zetten en alles gaat mis en nu zegt de computer dat de ipod kapot is en dat ik m opnieuw moet formatteren WAT :mad:
|
Citaat:
|
Oh en ik wil mijn zomerbroeken aan.
|
Citaat:
beroepsdeformatie! :o (jij) |
|
I like my cranberryjuice?!
Mooi weer is echt goed! |
Citaat:
|
Citaat:
Dus blijf! *klamptaanbeenvast* |
ok, het is dus best wel verrekte koud buiten :D
|
Oh, bij mij niet hoor :). Gister wel, toen ging het zelfs nog even sneeuwen :bob: Nu is het lekker *o*
|
volgens die vistabalk is het 1 graad boven nul ;x
Maar nu moet ik wel gaan lopen, anders heb ik voor niks die ipod gemangeld en mezelf in een belachelijke outfit gehesen ;x |
Werkt Evy nou dan Katje? Want dan wil ik het ook wel hebben. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
En nu lunch ik dus mag ik iets anders doen. (A) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07. |