![]() |
Voetsaai #906
:p
Absinthe 76 Archont 72 JasperJD 47 grl 39 sann 35 Sarah 33 N00dles 25 Rationeel 20 Jasmijn. 19 Katje 19 Kazet Nagorra 14 ecnelis 14 Paranoide 13 Trimm Trabb 13 Martiño 12 Barabas 10 Commendatore 10 Stefenootje 9 deadlock 7 White Trash 7 Mr Soija 4 *Miekje* 3 |
|
wat een snelle topic :eek:
|
ja :eek:
|
Ik neem aan dat je Voetschimmel bedoeld commendatore!
|
Dat krijg je als Archont en Jasper in de huis zijn. Endless streams of bullshit.
|
en bij de v&d zijn horlogebandjes tussen 8 en 20 euro geloof ik.
|
Mijn internet doet raar en toen werd net m'n post niet verstuurd :s
In elk geval hoefde het niet vandaag. Ik ben geen student met deadlines ofzo hè. Officieel moest het al 2,5 week geleden, maar er fietste iets tussendoor, zeg maar :( En @Archont; je overdrijft wel eens ja, en dat is helemaal niet erg want dat doet iedereen :) |
jezus wat een shitstream van posts
|
Citaat:
|
Vorige topic was voor de verandering best leuk.
|
Absinthe 76
Archont 72 JasperJD 47 grl 39 sann 35 Sarah 33 N00dles 25 Rationeel 20 Jasmijn. 19 Katje 19 Kazet Nagorra 14 ecnelis 14 Paranoide 13 Trimm Trabb 13 Martiño 12 Barabas 10 Commendatore 10 Stefenootje 9 deadlock 7 White Trash 7 Mr Soija 4 *Miekje* 3 hopeloos :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
oh forumbaas! daswaaroooook :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wil niet zeggen dat ik net zo wil zijn ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Horloge van honderden euro's aan een bandje van 8-20 euro.:p
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar 80% bestond wel uit ":p", ":D", ed.:p |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hou jullie in de gaten. |
nouja als het pas net uit was, en de reden was dat je vond dat hij niet genoeg liet merken dat-ie van je hield of dat-ie je niet genoeg aandacht gaf. Dan geeft zo'n filmpje wel recht op een tweede kans, vind ik!
Maar als het uit was omdat hij een lying cheating bastard was dan kan hij die vuurpijl in z'n rectum steken :p |
Als het uit is gegaan omdat hij teveel bezig was met rondreizen en nutteloze filmpjes posten en zichzelf voor lul zetten, dan is het geen goede reden om hem terug te nemen.
|
Maar een spamtopic is juist voor bullshit dus jullie zeiken!
|
Citaat:
als hij gewoon een lul is die vreemdgaat en zijn vriendin slaat is het filmpje gelijk wat minder yay |
O trimm ik ben zo blij met BBC6 <3 Ik luister nu eigenlijk weinig anders meer :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh je had mijn commentaar er inmiddels als bij ge-edit
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Soms bij pictionary raden mensen gewoon niet wat je bedoelt en dan is het super irritant want dan blijf je maar dingen tekenen!
Zo moest ik laatst 'dubbel glas' dus ik teken twee streepjes naast elkaar en daarnaast een oog en een stippellijntje van de pupil door de streepjes en een pijltje naar de streepjes en dat snapten ze niet. Dus tekende ik 2 ramen met elk een pijltje naar het glas en toen zeiden ze dubbel raam, dus tekende ik 2 colaglazen, en toen zeiden ze glas, maar niemand legde de link naar dubbel glas, aaarch grr! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40. |