![]() |
ek atletiek...
jeuj troy douglas door :p
en koers ook, die liep bes wel flex (y) |
jeuj flex
|
zend Eurosport dat eigenlijk live uit of niet?
|
jeuj stiepeltjees...:P hoe je het ook schrijft :P nederlander met het wereldrecord dus da zal dan wel een kanshebber zijn :D
|
Citaat:
|
Kim Gevaert (y)
Zij maakt kans op een medaille op de 100m (sprint ze de 200 ook eigenlijk?) jong, snel, Belgisch en nog een mooi meisje ook :) |
Citaat:
ja die zag ik gister :D , niet echt een soort Kournikova maar niet echt slecht(y) . Maar wanneer komen er live uitzendingen en waar? |
net zag ik tienkamp met een negerlander, maar die werd 1 na laatste op de 100 meter (n)
eurosport zendt vooral re-live uit volges mij |
Citaat:
|
Gevaert zilver behaald op de 100m. (y) :cool: (y)
Helemaal niet slecht. (temeer nog omdat er overal gezegd wordt dat de Griekse atletieksport net ietsje minder proper is dan in andere landen --> een Griekse won de race dus) Nu nog afwachte of ze ook de 200m zal lopen. Was wel de bedoeling, maar na dit resultaat kan het zijn dat ze gewoon een feestje houden in de Belgische delegatie en die 200m laten voor wat het is. |
jammer dat kamiel maase op de 10 kilometer is gevallen, hij had zeker kansen op een medaille.
En simon vroemen heeft zich met speels gemak geplaatst voor de 3 km steeple chase |
jaja NL record op het polsstokhoogspringen bij de dames.
Benieuwd wat Rens Blom gaat doen bij het polsstokhoog (zoontje van leraar op school). |
en belgie heeft er weer een zilveren medaille bij, al de 2e van kim gevaert (deze keer op de 200 m sprint, eerder op de 100 m sprint)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vroemen zilver :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vanmiddag (avond?) nog kansen op de 800 m.
niet dus :( 5e en 6e. |
Citaat:
|
die 4x 100 meter bij dames en heren ging al helemaal brak :/
|
Citaat:
dan word je toch gewoon goed jaloers, zulke goede wissels! |
Citaat:
jammer van som en okke, hun eindsprint was niet sterk genoeg |
hmm net niet-ek is dit voor nederland, maasse loopt lange tijd op kop maar wordt toch 5e
|
wel grappige gast trouwens die over zon balk flikkerde, zag ik bij eurosport :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:08. |