![]() |
Het Afraadtopic
Naast het aanraadtopic nu ook een afraadtopic.
TS begint: Labello. Het werkt niet en hij smelt constant in de stick zelf. |
Labello inderdaad, het werkt echt verslavend en je krijgt ruwe lippen van
Spijbelen, werkt nadelig en ik raad kleine portomenees af |
'Duplicity'. Eén van de slechtste films ooit. En Avatar :(
|
Tostiapparaten.
Tosti's zijn zoooveeel lekkerder uit de pan! |
Citaat:
|
In een pan wordt een tosti toch niet mooi samengeknepen en dichtgedrukt? Nee, geef mij maar een tosti-ijzer.
|
Pan beats tosti ijzer zo hard :o
|
Citaat:
Later ga ik ook naar Pandora.+ OT: een echte afrader is: havo. Je moet echt zoveel leren. -.- Ik hou het bijna niet vol. |
-O-
|
Taksi light. Echt zo vies!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja dat is waar. maar dat doe ik nooit.
|
Koekt het dan niet aan?
|
Ik wil net zeggen :P
|
Citaat:
Ik gebruik geen boter of olie en dat gaat echt prima in de pan :Y |
Waarom is een pan beter dan een tosti-ijzer? Ik bedoel, niet dat het in de pan niet lekker is, maar wat is er mis met een ijzer?
|
Citaat:
(En ik heb geen tostiijzer, dat speelt ook een rol ;) ) |
Oh dat geplette vind ik juist wel lekker.
Maar dit is geen tosti-topic hee! |
Citaat:
En nu ga ik weer ontopic, want ik raad het aan iedereen af om een hele lage strakke broek aan te doen zodat je kont er helemaal bovenuit drilt enzo. Héél smerig. |
Citaat:
|
Open water kijken.
doe het niet, je krijgt die 1,5 uur nooit meer terug! |
Citaat:
Het zit diep he? :p |
Citaat:
Echt een schijtfilm (n) |
Het leven zelf. Ik raad het sterk af, mocht je eraan willen beginnen.
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: sigaretten, stervensdure shiz ;) |
Citaat:
|
Ik raad s.com sterk af als je nog bergen huiswerk, po's en verslagen hebt die de volgende dag af moeten!
Edit: :O vergeten van account te switchen! |
Citaat:
|
Ach, jullie weten heus wel dat ik gelijk heb!
|
Goeie redding.
|
Wat betreft tosti's: een tosti hoor je inderdaad niet in een tosti-apparaat te bereiden en ook niet in een pan. Hij moet in een tosti-ijzer, dat je gewoon op het fornuis legt.
Ik raad af: snoep en frisdrank. Gewoon nooit aanraken, dat vind je het ook nooit lekker. Net als sigaretten, eigenlijk, maar die raad ik dan weer van harte aan. Ik raad ook af Stefenootjes levensvisie te delen, want daar schiet je niks mee op. |
Vegetarisch broodje bij Subway raad ik keihard af!
|
Ik kan wel meer dingen van de subway afraden :o
|
Citaat:
|
En het pizzabroodje bij de subway in amerika was superlekker, maar had wel heel veel vlees :o
|
Citaat:
Al geldt dat ook voor bier en koffie, wat ik niet afraad. |
Koffie is goed voor je heur!
|
het textielfestival in Leiden
|
Mannen, ze hebben nooit door als je er eentje leuk vindt. :P
|
Ze hebben het nog slechter door als je ze níet leuk vindt en dat is nog veel vervelender! :mad:
|
Citaat:
|
Dan gaan allemaal lapjes stof muziek maken en dansen *O*
|
Dat zou ik dan juist aanraden!
|
Oh, ik heb geprobeerd nooit meer slapen te lezen en dat vond ik kut want ik werd kriebelig van al die muggen en al dat licht. Van de koele meeren des doods is trouwens ook niet te pruimen, wat een draak van een boek.
En a rumour has it zag ik in de bios en die was ontzettend slecht. Maar dat is lang geleden. Verder wil ik de mensen die het onnoemelijk koud hebben afraden driekwart fles whiskey achterover te slaan. Het helpt wel even, maar de volgende morgen voel je je er niet zo lekker van en al je vrienden weten het jaren later nog, zelfs diegenen die er zelf niet bij waren. Limburgers gaan je dan wel weer aardig vinden, en ze zijn een stuk minder irritant dan ze normaal gesproken zouden zijn. Een glaasje op zijn tijd wil ik dan wel weer aanraden, maar dat is duidelijk een ander geval. Oh, en teveel op collega's vertrouwen wil ik ook afraden, want dat kan je duur komen te staan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh, en in lijn daarmee zou ik de forumers die al aan een gezin begonnen zijn graag af willen raden hun kinderen alleen de etenswaren te voeren die ze zelf als kind lekker vonden. Gewoon alles geven, dan lusten ze ook veel meer en heb je dat gedonder aan tafel ook niet. :)
|
Citaat:
Dus geen muziek helaas! :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09. |