![]() |
mijn vriendin komt te snel klaar
hoi,
imiddels is het gelukt om haar vagina nat te krijgen en ik heb haar geneukt maar al snel kwam het volgende probleem, ze kwam al binnen 1 minuut klaar en ik niet. Wat kan ik eraan doen om te zorgen dat ze later klaarkomt zodat ik ook klaarkom? |
Wat maakt het nou uit, gewoon doorgaan en dan komt ze misschien nog wel een paar keer.
|
Rrrrright.
Wat gurl19 zegt. |
Citaat:
|
wees BLIJ dat je vriendin zo snel klaarkomt
er zijn vrouwen die kunnen pas klaarkomen na 30 minuten zware arbeid |
ja neem die gast vooral serieus (y)
|
Zij kwam binnen één minuut klaar van penetratie? Of ze is hééél erg lucky, of een goed actrice.
|
ik kom vaak 2 of 3 keer klaar met neuken, niks mis mee hoor ; gewoon doorgaan tot jij ook komt ;
|
Oh het lijkt me vreselijk voor je vriendin! Ik ben echt helemaal klaar zodra ik ben gekomen. Nouja, ik hoop maar voor je dat jouw vriendin dat niet heeft maar te zien aan de andere reacties in dit topic hebben niet alle vrouwen dat.
|
Het leuke van dames is dat ze meerdere keren achter elkaar klaar kunnen komen. Al hebben dames wel het nadeel dat ze van te voren over het algemeen zeker een kwartier moeten "opwarmen", voorspel dus.
Je hoeft haar orgasme dus niet uit te stellen. |
Er gaat wel meer snel bij jullie: op drie maart vind je haar leuk, op acht maart vindt ze jou ook leuk, op negen maart wordt ze niet nat, op tien maart is dat ook al weer opgelost.
Maargoed. Jullie hebben 1 x seks gehad, dus je weet nog helemaal niet of dit een echt probleem is. Probeer gewoon verder en kijk hoe het gaat :). Zij kan waarschijnlijk haar orgasme ook tegenhouden door bepaalde spieren in haar bekken aan te spannen of juist te ontspannen. |
Haha Sarah, dat antwoord :D
|
Na één minuut klaarkomen van penetratie, zoals siorin zegt, gebeurt niet veel vrouwen. Als dit ook haar eerste keer was weet ze misschien niet zeker of ze wel of niet klaarkomt en vond ze het gewoon lekker wat je deed en ging ze er maar vanuit dat ze klaarkwam. Misschien denkt ze dat jij dat graag wil horen en/of dat het normaal is. Gewoon doorgaan met experimenteren, ze kan gewoon blijven klaarkomen dus. :)
|
oke doe ik bedankt allemaal
|
Echt niet alle vrouwen kunnen meer dan één keer klaarkomen achter elkaar hoor 0_o
|
Echt niet? Ahh dat is juist ons grote voordeel ten opzichte van mannen dat het menstrueren weer goed hoort te maken. Maar ik kan me wel voorstellen dat als iemand iets te fanatiek of agressief ofzo is dat het dan na 1 keer meer vervelend wordt en je zoiets hebt van 'jaja, oké zo kanniewelweer.'
|
Ik dacht dat ikgehoord had dat vrouwen meerdere orgasmes krijgen, gewoon proberen door te gaan en als zij echt wil stoppen dan moet je dat maar doen. Of iets minder spannend voor haar maken en meer voor jouw!
|
Citaat:
Maar dat zal dan wel aan mij liggen. |
je vriendin kómt tenminste klaar!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kan maar 1 keer klaarkomen hoor, ik zou het niet wagen om bij mij door te gaan!
|
maar de meesten kunnen toch meerdere keren klaarkomen....
|
in theorie ja. Volgens mij zijn veel vrouwen al blij als ze 1x klaar komen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of ben ik nu een speciaal geval? :o |
Ik snap dit eigenlijk wel want als ik klaarkom hoeft het voor mij eigenlijk ook niet meer:|
Maar ik wil niet egoisties over komen en ik vind het ook erg belangrijk dat mijn mannetje klaarkomt, Dus als ik snel kom laat ik hem mij gewoon door neuken tot hij ook klaarkomt. Denk dat jij het er met je meisie over moet hebben samen kom je wel tot een oplossing! Liefs*O* |
Citaat:
Ik denk dat hij bedoelt na 30 minuten aan vingeren/beffen (hij is al door die eerste tijd van kusjes subtiele dingen heen), en ik zou er idd niet al te veel over klagen hoor @schrijvervantopic |
ik vind 30 minuten niet erg kort of snel, zwimber!
|
Citaat:
|
Pfff dyslectisch ofzo :P.. maargoed ik zal een tijdschema maken om het duidelijk te maken:
Voorspel (in dit geval voor vingeren/beffen): Onbepaalde tijd Vingeren beffen zelf: Daar gaat deze discussie over, en iemand reageerde daarmee: ''Wees blij dat het maar 1 minuut duurt bij mij duurt het veel langer ! Wel 30 minuten'' Vervolgens reageerde Repelsteeltje met: Wat 30 minuten O.o ? daar doe je toch wel langer over! Nouja en dat probeerde ik even recht te zetten.. Want deze arme jongen moet dus 30 minuten lang bezig zijn bovenop de tijd die nodig is voor voorspel en dat is idd heel erg lang,. Maar nu klinkt het wel een beetje als.. studielastminuten ofzo -.-'' Iig.. ik hoop dat jullie het nu ook volgen ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:35. |