![]() |
Always look on the saai side of life #907
*O*
|
had ik ineens de 500e post zeg...
|
dat is even schrikken!
|
Wat Absinthe zei in de laatste post van het vorige topic was bij mij waarschijnlijk ook het geval.
|
hij hoe kunnen we nu 400 topics schelen ?
|
:D
|
Ik hoor het wel eens vaker, mensen die geen telekids mochten kijken. Ik dacht altijd dat alleen hippie ouders dat niet goed vonden ;x
|
Maar het kan nog aangepast worden.
|
Citaat:
|
fail :o
|
Citaat:
|
bright saaide of life? :P
Maar Telekids keken m'n broertje en ik ook standaard elke zaterdag hoor, vanaf een uur of 10 (om 7 uur opstaan op zaterdag trok ik toen al niet ;)). Gek dat jullie geen Telekids mochten kijken, wat een sadistische ouders. |
Volgens mij heb ik er weinig aan gemist. Ik stond als klein jochie trouwens standaard om zes uur op.:p
|
Citaat:
|
Ik keek ook Samurai Pizza Cats maar dan op ITV :cool:
|
Citaat:
|
Bij mij op school was Telekids wel altijd het gesprek van de dag, zeker in de tijd van Pittige Tijden, -which is stupid I know-. Ik kan me niet voorstellen dat ik dan niet mee kon praten :o /kutje antwoord.
|
mooie titel :D (Y)
Paranoide Etmakas Russisch Russin naamzoek, spreek je ебать uit als jebàt of jèbat? |
oooohja Pittige Tijden dat keek ik ook :D was dat nou serieus bedoeld, neetochzeker?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Loenatik <3<3<3<3 :cool:
|
Citaat:
Wat betekent koerva? |
Die Stinkie en Boudewijn Show die wij toen deden was ook echt briljant trouwens.
Toen had ik samen met een vriendin een lied geschreven over een koe en een konijn. Dat lied zat écht goed in elkaar. We waren toen negen. Vier coupletten, over de gekke koeienziekte en over het jachtseizoen etc. |
stinkie en de boudewijnshow :cool: wij gingen altijd gillen als de bij op het beeld af kwam vliegen :p
|
Ik zou het wel aan een klasgenote kunnen vragen, zij is Russisch, maar die kijkt me nooit meer aan. Zelfs niet als ik me verdedig met dat ik nuttige zinnetjes leer voor als ik in Rusland ben.
|
Citaat:
Niet dat ik dat zo graag wilde, maar de rol van Bep Brul was al gelijk vergeven... |
Citaat:
|
Citaat:
En Jean-Jacques Kakkerlaque. <3 Ik vond de liedjes van de gastdieren altijd het leukst. Ik herinner me nog het lied van de zebra, geloof ik. |
Ik zat ook op een basisschool waar je precies de juiste kleren, tas en jas moest hebben, waar meisjes in groep vijf met lipgloss naar school gingen en petit-fourtjes op kinderfeestjes werden voorgeschoteld dus waarschijnlijk vonden die ouders Telekids net zo leuk :')
Mijn ouders hielden zich nooit zo bezig met wat wel en niet mocht op televisie, geen reden eigenlijk :D |
Citaat:
En ja, ik weet wel wat het betekent ;) |
ik kan me niet voorstellen dat je als ouders telekids gaat verbieden, maar je kinderen dan wel villa achterwerk laat kijken; de uitlaatklep van rembo & rembo en purno de purno :D
|
Citaat:
|
Ik ging wel verplicht met mijn ouders naar klassieke concerten en theater want dat was goed voor je. Daar ben ik nu wel blij mee maar het strookt niet echt met het televisiebeleid lol.
|
Citaat:
Rembo & Rembo en Purno de Purno was gewoon briljant :cool: |
Citaat:
|
Ik vond Villa Achterwerk stom. Maar van Rembo en Rembo zijn sommige dingen wel leuk. Nou ja, eigenlijk alleen de gluurbuur.
|
Citaat:
|
Villa Achterwerk vond ik echt niks aan, met de Drie Dikke Dames (n)
|
Citaat:
Dat klinkt als sloesjka, slet. Maar dat is niet wat jebat betekent :o |
oh ja die dikke dames van de wc, toch?
|
telekids stopte op mijn verjaardag :(
|
De Drie Dikke Dames <333333
Maar mijn favoriete serie was Zakken. Alleen is daar helemaal nergens meer iets van te vinden. En toen Villa Achterwerk een x aantal jaren (25 ofzo) bestond, kon je niet eens op Zakken stemmen om te laten herhalen :s (n) |
Citaat:
Ik vind de majoor zo gaaf :cool: En Bep natuurlijk ook! Zoenen met heeeel veeeeeel kwijjjjl <3 Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Harrie is de allerwildste hengst Jump en draai, vliegensvlug Niemand zit lang op mijn rug Harriee, Harrie de hengst :cool: |
шлюха = hoer
|
Wat grappig dat dat maar één letter van slet verschilt :D
|
Ik vond eerst Bep het leukst, maar later besefte ik dat De Majoor toch wel veel genialer was. Dus dat is nu al heel lang mijn favoriet :D
De leukste aflevering vind ik dan ook Jungle Koorts, waarin hij Paulette van Oldenhuijs tot Neyenburg in het bos verzorgt nadat ze van haar paard afgevallen is. (y) *O* (Bep is in die aflevering ook briljant... "PVON, jaaaaa, de Prins van Oranje-Nassau! Nou, mij krijg je d'r niet bij, kwaaie prins! * :bob:-hoofd trek*" <333 zoveel liefde. En die aflevering waarin Bep jarig is en ze heel naar droomt dat ze naar het zwembad gaan, en dan zie je de majoor Fats zo het water inrijden in zijn rolstoel. :D:D (dat moet je zien denk ik :p) |
Ik denk het. :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10. |