![]() |
Overleven
Mensen doen soms dingen
Dingen, die niet normaal meer zijn Ze laten je zitten Met je eigen rotgevoel Ze doen alsof ze je leuk vinden Maar ondertussen… Ondertussen ben je niets voor hen, Een vervelend ding dat nou eenmaal altijd in de buurt is Je wordt soms geschopt, dat doet pijn Maar wat meer pijn doet is: Die zogenaamde ‘vriendinnen’ schelden je uit. Ze laten je staan Ze lopen weg Je kunt ze niet tegenhouden Mensen doen soms dingen Dingen, die niet normaal meer zijn Dan sta je daar Alleen… Je bent eenzaam Tussen al die mensen. Eenzaam Tussen al die ‘vriendinnen’ Tussen alle mensen die samen lachen Die ook samen kunnen huilen En jij… Jij huilt in je eentje Eenzaam in je bed. Mensen doen soms dingen Dingen, die niet normaal meer zijn Dan moet je overleven In je eentje… Dat is moeilijk, Bijna onmogelijk. Dan komen die vriendinnen naar je toe Als ze je nodig hebben Als je wat voor ze moet doen Dan willen ze je kennen Anders niet Mensen doen soms dingen, Dingen, die soms bijna normaal zijn Voor hun is dat dan logisch Dat hoort zo, dat is niet anders Voor jou? Voor jou is dat niet normaal Voor jou is dat de hel op aarde Voor jou is dat verschrikkelijk Als je iemand vertrouwd En als je hem dan nodig hebt… Dan is hij er niet Dan heeft hij plotseling iets anders te doen Dan heeft hij geen zin… Geen zin in jou met jouw problemen Geen zin in jou met al jouw gevoelens Dan is hij bang voor jouw emoties En wil hij niets met jou te maken hebben. Mensen doen soms dingen Dingen die niet normaal meer zijn Ze zeggen wel dat ze je leuk en aardig vinden Maar ze menen het niet Ze willen zou niet, met al jouw dingen Ze willen geen ongelukkige gevoelens in hun perfecte wereldje Dus dan zetten ze jou uit hun wereld Ze kennen jou niet meer Ze willen jou niet meer kennen |
ik ken t, maar ik ben me gewoon anders op gaan stellen, ben kleding gaan dragen die ik echt mooi vond (ben nu wel een beetje extreem) en heb iedereen laten stikken en ze gewoon uitgekafferd als ze me weer ergens voor nodig hadden. Ik ben bij andere mensen gaan staan in de pauze, uit mn klas, gewoon een praatje maken, het helpt!!! ik ben nu zelfs populair!! Maar, ik weet t, t is moeilijk!!!
sterkte |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25. |