![]() |
niet hard ?
heuj, mijn soort van vriendin is net weg,
hetis een soort van vriendin omdat het net 2 dagen uit is met haar vriend, omdat ze iemand anders leuk vond ( mij dus ) maar we hebben nog geen verkering omdat ze niet wil overkomen als een of andere jongesgek ofzo (: nou we lagen dus in bed, allebei naakt, ik had alleen nog mn onderbroek aan, en ik had haar gevingerd, en ze vroeg van; wil je iets terug? en ik heb met een grote omweg toch maar nee gezegd, want ik had geen stijve :O wel op andere momenten, maar toen net niet, vreemd? normaal? iemand ervaring mee? :| |
Kan gebeuren. Zeker als je wat gespannen bent.
|
Citaat:
t was wel de eerte keer met diegene |
Best wel... Maarja heb ik ook wel eens gehad, en ik was moe. Mischien had je het toch maar moeten doen dat ''terugdoen'' Mischien ging die dan wel groeien!
|
Citaat:
Echt... Maarja, het kan gebeuren, zeker als je gespannen bent enz. Maak je er maar niet druk om. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou zeggen: Ja eerlijk is eerlijk nu ben ik.. en als je nog geen stijve had, zou dat denk ik nog wel komen als Ze er meer mee "bezig" gaat. om zo maar te zeggen;)
Groetjes |
Citaat:
|
als ze gwn een beetje begint met jou overal zoenen en opgeilen lukt het mss wel...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59. |