Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   niet hard ? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1795246)

aim_and_fire 12-03-2010 17:50

niet hard ?

heuj, mijn soort van vriendin is net weg,

hetis een soort van vriendin omdat het net 2 dagen uit is met haar vriend, omdat ze iemand anders leuk vond ( mij dus )
maar we hebben nog geen verkering omdat ze niet wil overkomen als een of andere jongesgek ofzo (:

nou we lagen dus in bed, allebei naakt, ik had alleen nog mn onderbroek aan, en ik had haar gevingerd, en ze vroeg van; wil je iets terug?

en ik heb met een grote omweg toch maar nee gezegd, want ik had geen stijve :O
wel op andere momenten, maar toen net niet, vreemd? normaal? iemand ervaring mee? :|

Sarah 12-03-2010 17:59

Kan gebeuren. Zeker als je wat gespannen bent.

aim_and_fire 12-03-2010 18:01

Citaat:

Sarah schreef: (Bericht 30284394)
Kan gebeuren. Zeker als je wat gespannen bent.

denk niet dat ik gespannen was, ik ben al wat gewend en ik durf alles :O
t was wel de eerte keer met diegene

miseryboy 12-03-2010 19:20

Best wel... Maarja heb ik ook wel eens gehad, en ik was moe. Mischien had je het toch maar moeten doen dat ''terugdoen'' Mischien ging die dan wel groeien!

Dark Phoenix 12-03-2010 21:34

Citaat:

aim_and_fire schreef: (Bericht 30284348)
maar we hebben nog geen verkering omdat ze niet wil overkomen als een of andere jongesgek ofzo (:

nou we lagen dus in bed, allebei naakt, ik had alleen nog mn onderbroek aan, en ik had haar gevingerd, en ze vroeg van; wil je iets terug?

:')

Echt...

Maarja, het kan gebeuren, zeker als je gespannen bent enz. Maak je er maar niet druk om.

crawloftime 14-03-2010 02:23

Citaat:

heuj, mijn soort van vriendin is net weg,

hetis een soort van vriendin omdat het net 2 dagen uit is met haar vriend, omdat ze iemand anders leuk vond ( mij dus )

en ik heb met een grote omweg toch maar nee gezegd, want ik had geen stijve :O
wel op andere momenten, maar toen net niet, vreemd? normaal? iemand ervaring mee? :|

Dus ze wil nog geen verkering omdat ze niet wil overkomen als een of andere jongensgek, maar zich door jou laten vingeren, 2 dagen nadat het uit is met haar vriend, is geen probleem?

Kirk22 18-03-2010 02:35

Citaat:

want ik had geen stijve :O|

wat niet is kan komen

2de Sander 18-03-2010 17:43

ik zou zeggen: Ja eerlijk is eerlijk nu ben ik.. en als je nog geen stijve had, zou dat denk ik nog wel komen als Ze er meer mee "bezig" gaat. om zo maar te zeggen;)

Groetjes

dv0rak 19-03-2010 07:25

Citaat:

Kirk22 schreef: (Bericht 30302576)
wat niet is kan komen

In deze situatie betwijfel ik het.

Minth 19-03-2010 08:01

als ze gwn een beetje begint met jou overal zoenen en opgeilen lukt het mss wel...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59.