![]() |
Hoe weet je of een jongen je leuk vind??
Ja de titel zegt he al :P XD:p
|
Hoe doet hij enzoo? Als ik ene meisje leuk vind doe ik altijd heel raar bij een meisje, en weet ik nooit wat ik moet doen. Zeg eens wat hij allemaal doet bij je, wat hij bijv. niet bij vrienden of andere meisjes doet.
|
Gewoon net als op tv series,jongens doen druk enzo...
WOW nog nooit zo iets over mijzelf gezecht! |
Doe er eens een klapke mee, dan merk je wel of het klikt :p
|
Citaat:
|
Als je er goed uitziet vindt een jongen je leuk.
|
Naar je kijken, naar je lachen. Hij zal proberen contact zoeken maar dat kan ook op een negatieve manier
wat bedoel je met "ook op een negatieve manier" je slaan of irriteren??? |
Lol er zitten een paar prut antwoorden tussen, ik *ja ik ben een jongen* zou oog contact houden maar niet zo erg dat het akkward word.. toch zijn er soms jongen die niet eens merken dat ze dat doen.. hij zal op veel manieren contact te zoeken.. en als je hem leuk vindt zou je ook contact moeten zoeken als een jongen je leuk vindt wilt hij ook weten als jij hem leuk vindt.. maar ga niet gelijk elke detail vertellen *denk dat je dat ook niet van plant bent maar oke* van hoe je hem leuk vindt heeft een meisje een keer gedaan.. en ook nog zo overdreven dat ik geen interesse meer had in haar..
|
ja maar ik snap niet hoe een jonge contact kan zoeken op een negatieve manier ??!
|
de jongen waar ik op verliefd ben praat bijna niet tegen mij maar met andere meisjes wel en vorig jaar praate hij ook hele makkelijk tegen mij betekend dit dat hij misschien verliefd op mij is ????
|
Citaat:
Zoek naar andere aanwijzingen die je hypothese bevestigen of ontkennen. Kijk hem eens aan als hij niet kijkt, net zo lang blijven kijken tot hij ziet dat jij hem aankijkt. Dan zijn reactie: kijkt hij weg, negeert ie je of doet hij net alsof je niet bestaat? |
Misschien. Of hij vindt je een klerewijf.
Hij vind me geen klerewijf, want af en toe zegt hij wat dan kijk ik hem aan in zijn ogen en dan kijken we zo'n 2 sec en dan zien je dat hij en ik wat zenuwachtig worden en wegkijken :D HIj is zooo LEUK:D |
Citaat:
|
gast wrm beantwoord niemand mijn vraag : hoe kan iemand op een negatieve manier contact met je zoeken, omdat hij je leuk vind??
|
Citaat:
@TS, Zo'n vraag kun je niet in de algemeenheid beantwoorden. Zonder wat specifieke details is hier niet goed antwoord op te geven. |
ja maar gast wat is plagen: uitschelden en irriteren?
|
Citaat:
Met "uitschelden" bedoel je neem ik aan dat de jongen het meisje een beetje plagerige namen geeft. Overigens totaal niet hetzelfde als uitschelden. Plagerig "jij bent dom" zeggen, of iets dergelijks. Als je nog steeds geen idee hebt wat ik met 'plagerig' bedoel, zou ik deze aanpak maar niet proberen als ik jou was. |
de jongen waar ik op verliefd ben praat bijna niet tegen mij maar met andere meisjes wel en vorig jaar praate hij ook hele makkelijk tegen mij betekend dit dat hij misschien verliefd op mij is ????
|
Citaat:
|
Rysair HEEL erg bedankt aan die tip heb ik wat THANKS!!!! (NIET sarcastisch bedoelt)))))
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:06. |