![]() |
Wie s dagelijks bezig met bijgeloof?
x
|
x?
|
Jah, das een speciale code van meiden van 18 jaar, dus dat....ow w8...dat ben jij ook....hmm...in dat geval is et tog wat anders :p
|
gelukkig niet :)
|
'Wie is er dagelijks bezig met bijgeloof'
oftewel 'Wie heeft er geen leven' :D |
Ik.
Mijn hele leven bestaat uit bijgelovige dwangneuroses e.d. Vrij lastig af en toe, maar ik heb er nu geen zin meer in. Ik ga het afleren. |
nou dagelijks niet, alleen heb ik de laatste tijd wel de drang ontwikkeld om alles af te kloppen, maar ik ben niet kieskeurig verder, gewoon op de bank mag ook :p
|
Citaat:
|
Citaat:
het kan vervelend zijn, maar het komt voort uit angst, neem die angst weg, en stop met de neuroses ik heb bijvoorbeeld dingen als: alles (whatever) met een veelvoud van 3 is 'fout' alles moet naar rechts gedraaid worden, alles ligt bij mij op de kamer met de rechterpunt dus hoger dan de linkerpunt, en een tijd geleden telde ik alle cijfers die ik tegenkwam bij elkaar op, daarmee ben ik gewoon gestopt... |
Citaat:
|
Ik niet.
|
Citaat:
|
Hm kanek mss wel eens proberen, maar ben gewoon zo bang voor vrienden en familie :( . Heb het al zo vaak geprobeerd om normaal te doen en ermee te stoppen en een dag lukt het omdat ik het dan zo beu ben, maar de dag erna ben ik er toch weer mee bezig. Ik vraag me wel es af hoe het eigenlijk komt datek er mee begonnen ben :confused: . Weet jij dat nog?
|
Citaat:
|
Hey, bedankt voor je reactie, ja je hebt gelijk, ik moet er mee stoppen en het is eng maar ik zal het proberen...
|
Ik heb een boek met allemaal bijgeloven erin, wel grappig, staan leuke dingen in, maar ben hetzelf absoluut niet, terwijl ik me toch wel ff bedenk voordat ik een ladder onderdoor loop... :)
|
Ik ben er veelste dromerig voor om op te letten dat ik bijvoorbeeld niet onder een ladder loop.
|
mwa soms, sommige dingen kloppen trouwens vaak bij mij dus ben er wel een beetje mee bezig ja,
|
ik ga er mijn profielwerkstuk over maken. Als dat af is, gauw al die onzin(in mijn ogen vreselijke onzin, gewoon een oude manier waarop mensen zich wilde beschermen tegen het kwaad.Alsof dat kan.......dom....) de deur uit gooien. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36. |