![]() |
dames
weet je wat echt heet staat bij de dames
make up heel kort rokje hak schoenen en een sexy topje |
Witte huid, wat subtiele donkere make-up.
Mooie lange haren. Strak zwart jurkje, donkere nylons, enkelboots of pumps. En een sjaaltje. ;) http://media.washingtonpost.com/wp-s...ktaildress.jpg |
Citaat:
|
FA, geen enkelboots bij zon jurkje die je daarboven liet zien!:p
Zowiezo, hakken zijn een must. |
Citaat:
http://s3.amazonaws.com/weardrobe1/p...ess_normal.jpg Het geeft iets stoer aan een anders heel elegante look, en daar hou ik als 26 jaar oude Waver wel van eigenlijk. ;) Klassiek met pumps vind ik het ook wel mooi. En in de zomer mag het ook wel met blote benen en sandaaltjes (op voorwaarde dat ze mooie voeten heeft toch...). Ballerina's zie ik dan weer niet zo graag onder een jurk, tenzij de schone dame echt heel lange benen heeft. ;) |
Ik ben niet zozeer van de stoere accenten/look. Ik heb meer met volledig elegante vinrougedrinkster. Maar ik ben dan ook een halfmetroseksuele 16 jarige:p
Zowiezo, ik vind het echt missen als ze geen hakken oid draagt, bij een jongen kunnen van die schoenen met een hakje eronder ook niet misstaan hoor! http://cdnarm.yoox.biz/44/44194168PF_me3_fr.png Zuks pa |
|
hak schoen staat sexy
bij te kort kleding of een jurkje |
hot kleding
|
Toen ik heel lang geleden jong was, zag je dergelijke kleding eigenlijk alleen op cybergoth feestjes. XD
Maar die kwamen dus altijd toe, met lange zwarte jassen erover aan. Denk dat het toch niet ideaal is om zo over straat te lopen. En 's avonds ook best frisjes :P |
Hoeft niet persé kort te zijn hoor, als de ass maar goed te zien is. Legging pa, of gewoon een strakke skinny. Een riem bij een spijkerbroek is wel aan te raden, door de bijkleuring van de schoenen.
|
Je moet geen cup A voor dat hebben, maar het ziet er wel goed uit! Zuks zocht ik nou!:D
|
Broeksriem en schoenen toch altijd in zelfde kleur, als ik beetje kledingcodes ken?
|
Het heeft zeker iets, maar moest ik een vrouw zijn, zou ik er toch niet mee komen op plekken waar het vol macho's zit. Dit is vragen om lastig gevallen te worden. :P
|
In de zomer ga ik wel in een strakker shirt alleen rondlopen, hoor! Laat zien wat je hebt, hè:p Je doet het tenslotte voor de aandacht, niet?:p
|
Zeker! Maar je ziet veel mensen zonder riem rondlopen, alleen een Björntje erbovenuitsteken. Heb ik trouwens ook liever een hunkemollertje ipv een boxer om te zien hoor!
|
Ik draag altijd een zwart-grijze Armani broeksriem :D
|
Ik heb alleen maar huid en beenderen, dus denk ik niet dat veel mensen mij met weinig kleren aan willen zien rondlopen XD
|
Kon dat niet in dat andere topic?
En ik zie mezelf daar al mee lopen:D Dan rent iedereen hard weg ^^ |
Armani! Pimp!:p Zo'n riem zelf is al 70 euro!:p Oh wacht, ff opgezocht, goedkoopste armani riem is 100 en de gemiddelde like 150?!
Mijne is gewoon een witte van 20 euro bij de Score;) Maar veel van Armani is het geld wel waard, het ziet er echt geweldig uit, maar ik heb het geld gewoon niet:( |
Mutanten moeten ook geen vrouwenkleding dragen, je hebt M/V, Mutant/Vrouw:p
|
Cadeautje uit spanje hoor. ;)
Koop zelf normaal alleen in bij H&M en C&A En soms Zara. Zwem ook nit in het geld. ;) Ja, is best wel mooie riem hoor, die Armani. ^^ |
Ik dachtaltijd dat de V stond voor Vampier:o
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33. |