![]() |
Saai haar #913
Citaat:
|
:D
|
Holyknakker, je bent mooi Quis. :o
|
hee phil, hoezo heeft je broer die knal harder gekregen omdat hij steeds bij zijn vriendin was?
|
Citaat:
En ook @ de andere uit het vorige topic die ik niet meer kon quoten: dankje. :) Best sneu dat ik door wat internetmensen meer zelfvertrouwen heb over mn haar. :o |
Citaat:
Oh jeetje, ja, dat is naar. Dat hoop ik inderdaad ook niet dat ze dat gaat krijgen... :o |
Godver Quis wat zie jij er goed uit :o
|
http://i195.photobucket.com/albums/z...arlijne048.jpg
links dus Yonne, rechts Lara. Midden ik :) |
Nu studio voetbal kijken!
Want ajax heeft gewonnen!*O**O**O**O**O**O*!*O**O**O**O**O**O*!*O**O**O**O**O**O*!*O** O**O**O**O**O*!*O**O**O**O**O**O* |
Citaat:
|
en Quis is knap ja (y)
|
Kut Archont met je kut layoutverneuking :(
|
Citaat:
|
Hierna hou ik op hoor :o
Citaat:
|
Citaat:
Want? Ik vind het ook de mooiste naam van ons drieën. En ze is vernoemd naar de streek waar we allemaal heel graag naar op vakantie gaan. In de Bourgogne. En de rivier die daar stroomt. :) |
Citaat:
|
Je bent wel van de hoeden hè Quis?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Het is wel fijn dat je zo'n goede band hebt met je zussen! Zeker in zo'n tijd heb je dan genoeg aan een half woord. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En nu ga ik studio voetbal kjiken! Tot straks denk ik trouwesn niet want ik ben vreselijk moe. |
Citaat:
uhm volgens mij is ze ook vernoemd naar die plek waar haar ouders altijd op vakantie gingen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weltrusten forumsmatjes. Over 5,5 uur gaat de wekker weer.-O-
|
trusten trimm!
|
welterusten trimm!
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, is ook heel fijn. En Lara en ik reageren echt zo vaak precies hetzelfde op situaties, merk ik. Dat blijkt dat we allebei echt hetzelfde dachten op het moment dat onze moeder een bepaald iets zei, ofzo. |
Citaat:
De Yonne dus. In de Bourgogne, vlakbij de morvan. En gingen ze dan toevallig ook altijd naar Avallon? :p |
Welterusten!
|
Citaat:
Sterkte! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh WOE IS ME!!! *dramapose* |
Citaat:
Dit was onze tweede keus: http://i195.photobucket.com/albums/z...arlijne017.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind die ander ook gaver!
|
Citaat:
|
Wow wat is Spartacus raar in beeld gebracht :s
|
Nog DRIE woorden moeten weg, DRIE. :mad:
|