![]() |
Project Catwalk 2 (NL)
Hmm de zoekfunctie gebruikt en die oude is al bijna een jaar oud, dus ik denk dat een nieuw topic wel mag?
Maandag 21:30 - RTL 5 Zijn er die het gezien hebben? Ik wilde het eerst niet kijken, maar heb het toch maar gedaan. Het was best leuk, knutselen met planten en tuinzeil :p Ik vond Jeroen en zijn ontwerp wel cool. Die heterogast die bijna afviel was trouwens niet een heel klein beetje arrogant :facepalm: |
Waarom waarom presenteert Renate Verbaan het nou weer :(
|
Was het de eerste aflevering gister?
|
Ja
|
Oh leuk, dan ga ik het misschien wel kijken. Heb tot nu toe alleen nog maar 2 Amerikaanse series gezien.
|
Best wel leuk. Ben benieuwd wat ze allemaal gaan maken (y).
|
Ik vond het weer leuk. Die Sepher moet wel echt zijn hoofd houden, maar ok dit ontwerp was een stuk beter. Beetje veilig. Ontwerp van de winnares vond ik niet heel mooi eigenlijk. Die merel had er echt een zooi van gemaakt, terecht dat zij weg moest (y)
|
Ik hoop niet dat ze elke week een lelijk extra stukje stof krijgen wat ze in hun ontwerp moeten verwerken, daar worden de kleren niet altijd echt mooier van...
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat vind ik dan wel weer leuk (y) |
Ik kijk alleen het laatste half uur, zie ik wel de creaties maar niet dat gewhine (y)
|
Ik vond die trenchcoat van Sepher helemaal niet zo boeiend.
|
Ik heb een aflevering gekeken maar ik vind er eigenlijk niets aan zonder Tim Gunn. En ik vond de opdrachten stom.
|
Ik vond alleen de winnende jurk mooi :o
En als Jeroen of dat grietje waar ie mee was er uit had gemoeten had ik het wel stom gevonden. Die Aziaat had ik nooit eerder in het programma gezien trouwens. |
Ergens wel jammer dat Stefan er uit is, ik kon me wel redelijk in zijn creaties vinden eigenlijk :o (Nicolaas' omschrijving van Stefan was (y)) Heb niet zoveel verstand van top fashion schijnbaar. Die winnaar van deze week vond ik afzichtelijk, zo met die schouderflappen...
|
Hoe ze doen over die maten (42!!!!!), echt verwaand.
|
Een koelkast verrijden :o
|
ja:(
|
Citaat:
Maar verder vind ik het wel leuk :) En ik vond Stefan wel sympathiek (in tegenstelling tot Jeroen) dus vond het wel jammer dat hij nu weg is, maar ja. En dat meisje dat gewonnen had, Roos of zo, je kan echt duidelijk merken dat zij van de kunstacademie is, hoe ze presenteert en zo, ze werkt me vreselijk op de zenuwen. |
misschien heb ik geen verstand van europese mode, maar in tegenstelling tot Project Runway vind ik de meeste ontwerpen in de NL versie gewoon lelijk.
Ik vind het ook zo irritant dat ze zo nodig elke week hetzelfde introfilmpje van die juryleden moeten laten zien. En Renate Verbaan komt niet echt deskundig over -O- |
Ja dat ze de juryleden telkens opnieuw moeten introduceren is vervelend :(
|
Dat doet de originele versie ook, alleen zonder die filmpjes, dus dat zal wel vast zitten in het format.
|
Citaat:
|
Ja, en bij het programma daarvoor word je doodgegooid met Tyra's hoofd, daardoor kan ik die filmpjes al helemaal niet meer hebben :P
Ze maken steeds wel echt lelijke dingen zeg :( Volgens mij had je zo veel meer leuke dingen kunnen doen met onderwaterwereld! |
Ja ik ben ook niet weg van een van de ontwerpers. Maar eindelijk die meut weg.
|
Wat een lelijke creaties weer.:n:facepalm:
|
Ik vond die van amel en jeroen ok en de rest niet.
|
Waarom deden Shari en Roos nu alsof het zo zielig was voor Nicolaas, hij overtreedt toch de regels, dat is dan toch gewoon dom van hem :confused: Vind het terecht dat hij eruit is gestuurd. En Sepehr dan maar volgende week, want dat kan ook niet goed blijven gaan. Hoewel Susan zijn jurk wel mooi vond.
|
Ik vind/vond zijn jurk ook best mooi. :o
|
Ik vind dat Shari moet winnen. Maar ik vind de ontwerpen niet echt fantastisch... Oh, en het is duidelijk terecht dat Sepehr Nicolaas verlinkt heeft (Y).
|
Ik vind dat topje dat roos had gemaakt boven die rok voor susan smit (die rok vond ik wel oke) echt mega lelijk.
|
Ik heb toch het idee dat Roos het niet alleen gedaan heeft
|
Citaat:
Het gaat namelijk om een behoorlijke prijs die ze nu, misschien ten onrechte, heeft gewonnen |
Ik geef haar het voordeel van de twijfel. Ik denk dat ze wel aan die mensen die ook in die ruimte werken voortdurend advies heeft gevraagd, want dat deed ze ook bij die Michel, zo van: hoe kan ik het beste dit doen, hoe moet ik een rits maken blabla, maar dat ze wel alles zelf in elkaar heeft gezet. Ik hoop het in elk geval wel, anders zou het echt heel stom zijn.
|
heel erg stom
|
Jammer dat Roos gewonnen heeft. Ik vond haar collectie mooi, maar ik vind haar gewoon niet zo leuk. En de jury had inderdaad beter uit mogen zoeken of ze wel of geen hulp heeft gehad. Iedereen zou toch zeggen dat ze geen hulp hebben gehad?!?
Ik vond het trouwens geen leuk seizoen. Ik vond Shari de enige leuke die meedeed aan het programma. Verder vond ik niet dat er mooie dingen werden gemaakt of zo. |
Als ze echt hulp heeft gehad, komt zoiets altijd wel uit.
|
Ik vond alle 3 de collecties lelijk eerlijk gezegd.
|
Citaat:
|
Ik vond het ook niet zo leuk. Alleen Jeroen vond ik leuk met zijn babbeltjes (kan me voorstellen dat veel mensen 'm haten, maar ik vond 'm wel nice) en toen hij er uit was vond ik er niet veel meer aan. De jury was echt super negatief over alles, totaal niet opbouwend, en vooral Renate moest het dan nog eens extra negatief benadrukken alsof de kandidaten een stel peuters waren die bij het traphekje vandaan moesten blijven (n)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41. |