![]() |
Dan saai ik het wel weer... #916
:p
fizzle-fluffy 52 grl 48 Archont 42 sann 41 JasperJD 36 Katje 35 Kunst 28 Musiquefreak 28 Rationeel 27 Commendatore 21 Jaeger 17 N00dles 16 *Miekje* 16 Mean 15 ecnelis 13 Barabas 12 Trimm Trabb 11 Absinthe 7 Pippeloen 7 Lucky Luciano 6 Tink* 4 Sarah 3 Repelsteel 3 Etmakas 3 Quis 2 Jasmijn. 2 Mr Soija 2 deadlock 1 Kazet Nagorra 1 Havock 1 Stefenootje 1 |
Citaat:
|
Ik ga maar eens werken houdoe.
|
Citaat:
|
Succes.
|
Citaat:
|
Lekker hamburgers bakke!
|
Eet je ze ook allemaal zelf op?
|
Citaat:
|
Ik ga straks ook aan den arbeid, maar ik heb nog een uurtje om te tutten en thee te drinken enzo.
Eigenlijk had ik vanochtend college, maar ik was zo ontzettend moe dat ik pas iets van 2 uur geleden wakker werd. :o Het gaat de verkeerde kant op met de studie. (n) |
Citaat:
|
Ik heb vanavond een cursus 'Inburgeren andersom' vanuit m'n stage, ben benieuwd. Gelukkig mag ik het voor m'n uren meetellen :D
|
Wat voor stage doe je en wat houdt die cursus in?
|
tududu
|
present
|
godver ik moet ineens toch gaan werken. moet er over 3 kwartier zijn dus ga maar eens de deur uit zo ;x
|
Citaat:
Cursus gaat over gebruiken en denkwijzen van andere culturen, maar ook over hun kijk op Nederland enzo. Verder weet ik het ook niet precies :P Lijkt me opzich wel interessant :) |
Citaat:
Citaat:
|
Klinkt leuk muziekfriek!
|
Wat doen jullie eigenlijk allemaal voor school/studie/werk? :)
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik doe het tvwo, jaar twee. Blijven zitten vorig jaar.
|
Cool Musiquefreak. (y)
Ik studeer Engels en werk als koffietrut bij de starbucks. |
Citaat:
Ik vond Geschiedenis altijd maar moeilijk. Wel leuk, maar al die jaartallen kon ik nooit allemaal onthouden. Komt misschien ook omdat ik daarnaast ook Kunstgeschiedenis had, vaak op dezelfde dag en dan ga je alles door elkaar halen enzo :P |
Citaat:
Citaat:
En Starbucks is heilig! Tof dat je daar werkt :) Waar ergens? |
Citaat:
|
Ik heb zin in rundvlees voor vanavond maar ik heb nog quiche en die moet op. Nou is die ook wel lekker hoor maar toch.. vleeeesch :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat wil je ermee gaan doen dan? Weet je dat al? :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh ik studeer trouwens rechten :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik studeer taal- en cultuurstudies -> Taal en cognitie.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wij hadden echt zo'n mierenneuker vent die echt alle details wilde weten. Zucht :o |
Citaat:
|
Citaat:
Allemaal leuke studies hierzo hoor ik dus wel :D Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bijna 30000 *o*
|
Ik heb wel een coole nieuwe nick bedacht :cool:
|
Het valt me trouwens ook op dat er zich een aantal intelligente, relatief gezien 'jonge' forummers onder ons bevinden. Of is hen leeftijd van 13/14/15 dan maar gewoon neer gekwakt en geen realiteit? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33. |