Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Afgewezen, maar toch flirten & rare opmerkingen maken? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1795794)

superice 17-03-2010 18:06

Afgewezen, maar toch flirten & rare opmerkingen maken?

Hallo iedereen,

Ik heb 2 problemen. Ik ben verliefd en ik heb haar gevraag en ben afgewezen... Was te verwachten :rolleyes:
Probleem 1: Maar ze zei dus nee maar loopt de hele tijd te flirten en rare opmerkingen te maken. Ik heb geen flauw idee wat te doen. Wat bedoelt ze???

Probleem 2: Moet ik terug flirten, of haar laten wezen?

Groeten
Rick

rens.. 17-03-2010 18:07

Nee, blijkbaar doet ze daar niet zo moeilijk over maar wil niks.
Verwacht er niet teveel van ;)

Egoconstructie 17-03-2010 18:20

Wat voor rare opmerkingen?

At the Drive-in 17-03-2010 18:21

Ze houdt duidelijk van de aandacht, maar wil niets met je. Tenminste, dat is wat ik vermoed na aanleiding van dat beetje informatie dat je ons geeft. Mocht ik het goed zien, vermijden die meid.

superice 17-03-2010 18:28

@Egoconstructie: kon je nu maar in me gedachten kijken hé?? Leuk hé? (erachteraan fluisterend zodat de rest het niet hoort: net als ik) etc.

@ de rest: help, hoe vergeet ik een gave meid die blond is met stralend blauwe ogen???

At the Drive-in 17-03-2010 18:53

In contact minderen. Je aandacht op andere meisjes vestigen en je interesse proberen te verleggen. Je op haar mindere punten focussen misschien. Veel verder dan dat kom ik niet.

Mijn ervaring met dit soort meiden is dat hoe goed je ook je best doet, je altijd wel ergens een beetje hoop houdt dat het wél wat kan worden. Tenzij je dus de mogelijkheid creéert dit niet meer te houden. Bv door bovenstaande. :) succes ermee

Egoconstructie 17-03-2010 18:54

oke dan niet.

SiemdeCyper 17-03-2010 22:33

Eh hoe oud is ze?

Meisjes van de leeftijd rond 15 ofzo hebben nogal de neiging eerst iemand niet leuk te vinden, maar wel heel erg van de aandacht te genieten. Ze zou het waarschijnlijk dan ook vreselijk kut vinden als je niet meer verliefd op haar bent, en heel misschien zal ze uiteindelijk ook wel wat met jou willen.

Akhlys 17-03-2010 22:37

Aandachtsgeil. Geen tijd en vooral geen aandacht aan besteden. Wat at the drive-in zegt, probeer je aandacht op andere meiden te vestigen;) Good luck

Paranoide 18-03-2010 01:43

Citaat:

Egoconstructie schreef: (Bericht 30300907)
oke dan niet.

Ik denk dat hij met dat 'kon je nu maar in m'n gedachten kijken' gewoon antwoord geeft op je vraag. Als in, dat dat meiske zulk soort opmerkingen tegen hem maakt. Maar het staat er wel wat onduidelijk, ja.

@ TS: Ze wil aandacht, en denkt die te krijgen door jouw hoop op een wederzijdse verliefdheid (nét) levend te houden. Het is een flauwe vrouwentruuk, die meisjes vooral gebruiken als ze onzeker zijn over zichzelf en constante bevestiging willen van dat ze leuk zijn. Negeren die hap.

crazycat 18-03-2010 01:59

of je regelt dr gewoon , aandacht sletjes zijn fucking makelijk

N00dles 18-03-2010 13:16

Negeren of idd, gewoon je verliefdheid opzij zetten en gebruik maken van haar aandachtsgeilheid.

I C U 18-03-2010 15:41

Ze wil je aandacht en ze weet dat dat makkelijk is omdat je haar leuk vindt. Gewoon negeren dus en misschien wat meer met andere meiden omgaan, zodat zij ook weet dat je er klaar mee bent. Alleen doen als je het fijn vindt om met andere meiden om te gaan, anders komt het te geforceerd over...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01.