![]() |
Eyes, lips and face
http://nl.eyeslipsface.be/
Bijna alle producten zijn hier te koop tegen 1€/stuk, maar ik weet niet of ik het kan vertrouwen. Kent iemand deze site? zoja, heb je er producten gekocht en wat vond je ervan? |
Ik heb er wat gekocht ooit twee nagellakjes en een kwast gekocht
zeerf fijne site, voor de prijs krijg je wat je verwacht, iets goeds oké geen chanel kwaliteit maar het zeker goed |
Citaat:
|
Hou er wel rekening mee dat de verzendkosten altijd 5,95 zijn, ongeacht wat je bestelt. Stel dat je alleen een lippenbalsem bestelt, dan is het dat niet waard lijkt me.
En als de verpakking open is geweest, nemen ze het niet meer terug. Dus als je gezichtspoeder bestelt en het zit in een doosje met een ondoorzichtig plasticje eromheen, en je haalt het plasticje eraf en het poeder blijkt knalblauw te zijn, dan heb je pech gehad :P nu is dat een overdreven voorbeeld, maargoed. Voor de rest zien de voorwaarden en privacy-afspraken er goed uit. |
Yep, las ik ook! Ik ben geen make-up fan maar als ik nu een paar eyeliners koop (maakt niet uit welke huidtype je hebt) en mascara, dan valt de prijs heel goed mee eigenlijk. Misschien toch maar eens proberen ;x
|
Je moet bestellen wanneer er een verzendkosten actie is ;)
het is goed alleen niet top kwaliteit :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:02. |