![]() |
shows waar je heen bent geweest of heen gaat IIII
Maandag was ik naar Hadouken!, was best okay, alleen beetje bizar publiek.
Vanavond ga ik naar Method Man. Zaterdag ga ik naar Yeasayer. Ik heb er erg zin in. |
Allemaal pubers zeker bij hadouken!
hf met method! |
Afgelopen zaterdag was ik bij The Album Leaf in Rotown. Ik kende het niet, maar ging op aanraden van een vriend mee. Het was wel mooi en sferisch allemaal, alleen kon ik er niet echt van genieten omdat ik me doodziek voelde en het liefst gewoon wou slapen.
Morgen weer eens naar Slagsmalsklubben, ditmaal in de Mezz. Het is altijd een feestje met die zweedse geeks. Heb ze nu 5 keer gezien en elke keer gaat de zaal helemaal los. Khebberzinin! |
Voorlopig ;
21/03/2010 Moss - Effenaar 23/03/2010 Airbourne - De Pul 03/04/2010 Paaspop Schijndel - Schijndel 26/04/2010 Mumford and Sons - Tivoli 08/05/2010 Grand Avenue - W2 14/05/2010 Jaya The Cat - Groene Engel ??/07/2010 Rock Werchter - Werchter (1 dag, weet nog niet welke) 19/06/2010 Muse - Goffertpark 20/08/2010 Lowlands - Biddinghuizen |
Citaat:
|
Heb je geen kaartjes voor Muse? :o
En voor een totaal overzicht (voor de geïnteresseerden) : http://www.agendainfo.nl/user_detail...&shout_id=5627 |
Paaspop, en naar Mike Patton in juni.
|
Morgen Aux Raus, nog maar een keer.
Verder zie ik wel wat er komt. Op de lange termijn ook naar Muse @ goffert :D |
op de planning staat:
22 maart - Avett Brothers in Paradiso 5 april - Frank Turner in de Effenaar 14 april - Scott H. Biram ? 22 mei - Seabear in ekko 1 augustus - Hobo's Hope in Stockholm 2 september - Tallest man on Earth in Melkweg 10 september - End of the Road in Salisbury |
Citaat:
Ga jij ook naar Jamie Lidell Trimm? ( was jij toch... die hem zo gaaf vindt?) |
Citaat:
Ach ja, ik heb 'm al iets van 7 keer gezien en de laatste keer op Dour was ik nogal teleurgesteld, dus ik sla maar eens een keer over... |
Kaarjes voor Willy Nelson 18 juni in de melkweg zijn binnen :cool:(y)
12 mei ga ik ook nog naar Kontrust in de Effenaar |
Citaat:
|
Slagsmalsklubben, damn. die wou ik ook wel zien.
Yeasayer is iig voor mij de beste show van 2010 tot nu toe!! Heeeeel goed concert |
Morgenavond naar opnames Nederpopshow/quiz. met afterparty met Moss en De Staat.
|
WTF MUMFORD & SONS in TIVOLI gkhfh
but yeah anyway * White Beasts 31 maart @ Paradiso * Laura Marling 5 april @ Paradiso * She & Him 5 mei @ milkyway * Jack Johnson huhu |
Citaat:
Denk ik jou eens te spotten.. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga naar bullet for my valantine 07-06-10 :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Yuh en ze staan 9 april op Motel Mozaique. Waar ik ga vrijwilligen. En hopelijk zaalwacht mag zijn als zij spelen. *fingers crossed*
|
Vanavond naar de finale van de Rob Acda Award in Haarlem
|
Dinsdag naar Frank Turner in Tivoli. :cool:
|
Morgen/overmorgen paaspop, en misschien nog naar Booker T. in 013.
|
Citaat:
Ik ga 19 juni ook naar Muse en naar Lowlands. *O* |
mijn lijstje voor de komende tijd:
Frank Turner Motel Mozaique Mumford and Sons Midlake Pinkpop Two Door Cinema Club Bad Religion Pukkelpop |
Twee dagen terug The xx in Boston in een gezellig klein zaaltje. Was gruwelijk mooi.
Eind deze maand MGMT die voor m'n school optreed. (y) |
Citaat:
|
joanna newsom, muse, woven hand en lowlands staan op het programma, geloof ik.
|
Citaat:
Ik heb vorig jaar op UNC gestudeerd, daar in de buurt (15-30 minuten lopen) waren ook twee clubs met kleine zaaltjes met te gave bands (kleine zaaltjes, maar bands die normaal in Paradiso of Melkweg komen). |
Frank Turner gisteren was geweldig! Ik kende het eigenlijk niet echt, maar ik heb me zeer vermaakt. Wat een leuke kerel is het ook. :D
Ik zei tegen de vriend die me meesleurde dat ik het een beetje vond klinken als Flogging Molly Light, maar dat was blijkbaar een belediging. Ik bedoelde het iig zeker niet zo. Photosynthesis is mijn nieuwe lijflied. |
Citaat:
|
17 april
WITHIN TEMPTATION..!! *O* |
Gistere Popa Chubby was awesome:cool:
Vanavond Delain:cool: Zaterdag Gorgorth(y) |
Citaat:
En Frank Turner was inderdaad geweldig, zo tof om hem na een jaar weer te zien en dan dit keer met band.. :) |
Op 2 Mei ga ik naar Parkway Drive
|
Donderdag Roadburn aight.
|
Afgelopen zaterdag o.a. Starve en Heavy Lord gezien. Misschien a.s. vrijdag naar een soort van Kyuss reunie.
|
Citaat:
|
06.02.10 rammstein in dortmund
vette show, goede kwaliteit van t geluid |
Citaat:
|
D'r staan nog genoeg kaartjes op markplaats en consorten, dus sla je slag...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Toch ook op Roadburn? Ik zaterdag naar NBTD en Boemklatsch en woensdag heel misschien nog nederpopshow, met after door C-mon & Kypski en Baskerville. |
Sivert Høyem gisteren in Mezz Bred was een erg goede show!
|
Citaat:
|
19/6 Muse
en ik wil naar lowlands, maar ik heb geen kaartje. :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24. |