![]() |
Adresbalk Firefox bewaard alle bezochte websites
Ik heb vandaag Firefox geüpdatet naar versie 3 (dacht ik). Maar als ik nu op het pijltje naast de adresbalk klik, krijg ik een lijst met alle websites die ik bezocht heb. Dus bv. scholieren.com, scholieren.com Onzin, scholieren.com Eten en Drinken, scholieren.com Software & Multimedia, enz.
Bij de vorige versie was dit niet, daar kreeg ik enkel een lijst met websites die ik zelf daadwerkelijk had ingetypt in de adresbalk. Dus alleen scholieren.com. Heeft iemand enig idee waar & hoe ik kan instellen dat dit weer als vanouds word? |
ik denk dat je firefox 3.6 hebt. (ik zelf heb nog 3.5) maar het kan zijn dat ze dit verandert hebben. probeer anders is bij instellingen wat te kijken valt waarschijnlijk gewoon te veranderen hoor
|
ik draai 3.6 en heb het zelf niet..... denk idd dat het een instelling is
|
Open de instellingen van firefox en kijk in tabblad privacy.
|
|
1 Bijlage(n)
Ik had inderdaad al gekeken bij instellingen, maar daar kon ik niks vinden...
Bij mij ziet het er zo uit: Bijlage 2026 Het gaat trouwens om firefox 3.0.15. Ik snap alleen niet waarom firefox mij deze versie laat downloaden als er duidelijk nieuwere zijn. Ik ga vanavond versie 3.6 wel zoeken. Hopen dat het dan is opgelost. |
Ah. Dat is wel een hele oude versie ja, kwestie van even 3.6 downloaden!
|
Ja, dat is gelukt. :)
Alleen, hoe kan ik nou instellen dat hij wel de adressen bewaard die ik zelf intyp, maar niet alle adressen die ik bezocht heb. Ik wil gewoon, dat als ik op dat pijltje naast de adresbalk klik, ik een lijstje krijg met alle adressen die ik zelf heb ingetypt. Niks meer, niks minder. Hoewel dat natuurlijk ook via de bladwijzers kan, problem solved :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11. |