![]() |
[Seks] Wat is jouw 'omg' moment geweest?
iedereen overkomt het is iets waarvan je denkt "wat krijgen we nou of wat deed ik nou"
:facepalm: |
helemaal stoned aan het neuken, dan opzij kijken en blijken dat je tussen je matties zit
|
Ik had eens van "waarom heb ik háar nou gezoend?!", maar niet zo vaag als Crazy:p
Crazycat, aan je taal te zien doe je een beetje "straats", maar waarom ben je dan om 6 uur 's avonds thuis en niet "in da hood"? Bedoel het niet lullig, hoor! Maar vroeg het me af;) |
Ik drnk dat crazycat het bankstel aan het neuken was. Hij had z'n leuter tussen de 2 kussens in het midden gedouwd en maakte toen van die obscene bewegingen met zijn heup.
Kan me niet voorstellen dat diegene die geneukt wordt je matties niet zou opmerken. |
ineens een natte voet krijgen XP
was de dude al zo geil geworden aan de gedachte dat hij voor de eerste keer sex zou hebben, kwam ie al klaar over mijn voet XP |
Citaat:
oh mijn god! dat doet mij denken aan een film die ik ooit heb gezien, ik kan de naam niet meer herinneren.. het ging erover dat een vriendinnetje bij haar vriendje ging eten, maar dat vriendje had een broer met het syndroom van down; ze zaten aan tafel tijdens het eten komt die broer over dat vriendinnetje klaar. :facepalm: |
ik zat gister zo laat op msn want kwam thuis, en ahd geen zin te slape :P
en als je met een meid bezig bent, lekker scafa en dronke, en je mattiez zitt egewoon tv te checke, ja dan ga je ze vergete en ga je er gewoon voor :P en tuurlijk ahdde hun het wel in de gate, amarja boeide ze niet, blijkbaar is het niets raars. en het is fuckdup koud in "da hood" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ken die taal niet eens, wat is het eigenlijk? |
Als je nooit scafa hebt gehoord moet je toch echt wat meer je oor to the streets houden.
|
Dan doe je toch een dikke gangsterjas aan? Beetje bij drinken en je voelt er niks van, hoor. Wat is dat nou weer voor pussygedrag, in de ghetto ga je dood als je pussy bent!:p
Scafa=stoned ja En mensen uit "da hood" schrijven checken vaker als tjeke, niet?:p |
leuk al die straattaal, maar nu graag weer ontopic
|
Citaat:
|
Citaat:
Wtf moment, pfoe, daar heb ik er genoeg van, maar een die me nu gelijk te binnen schiet is een keer gewoon missionaris aan het neuken, denken "goh, misschien een keer leuk om over dr buik klaar te komen" en dan vanaf daar in d'r gezicht/haar spuiten :o :D. |
meerdere OMG momenten :D
- hevig aan het vrijen zijn en ineens bloed op je buik hebben (hij had een bloedneus nadat ik hem per ongeluk een kopstoot gegeven had :o) - na het vrijen ineens zijn "oeps" gezicht zien (condoom was blijven zitten (n) ) - tijdens het vrijen ineens de lattenbodem lat voor lat horen breken :eek: - buiten in het park vrijen en dan per ongeluk met iets te koude handen zijn lid vastpakken en hem vervolgens een iets te harde kreet van schrik horen schreeuwen. :evil: |
Offtopic:
Citaat:
Het ergste omg-moment hier was denk ik om de volgende dag beneden te komen en dan je vader horen foeteren dat dat bed boven zijn hoofd toch wel erg kraakt. "En dan niet eventjes, nee..." -o- ...en dan niet al te lang daarna, terwijl je bezig bent midden in de nacht, je moeder naar boven roept of het ALSJEBLIEFT stiller kan want ze wil slapen JA. Leuk man, als je vriendje bij je ouders op bezoek komt :P die arme jongen durfde de volgende nacht niet beneden te komen.... |
met je meid in je auto liggen te spelen en dan "klop, klop klop", maclite in je gezicht en de vraag of je even de deur open wil doen. Daarna werd de vraag gesteld aan mijn vriendin of dit vrijwillig was.... we hadden vijf minuten ervoor het grote kietelspel gedaan, waarbij ze gegild had. en ohja, we stonden op een parkeerplaats bij een wandelgebied, waarschijnlijk een paar wandelaars gemeend dat er iets ergs an de hand was. nou "het moment" was wel weg toen kan ik je zeggen... :)
|
'helemaal stoned aan het neuken, dan opzij kijken en blijken dat je tussen je matties zit'
eh, crazy.. als ik een van je matties was geweest en jij zat mij te neuken zou ik je voor je bek slaan.. hoe zit dat met die chappies van jou? |
Zat een half jaar zonder mijn vriendin in Zweden, toen we weer samen waren en voor het eerst weer seks hadden kwam ik na zowat anderhalve stoot al klaar :|
|
Citaat:
waarom denken/faken jonge mensen toch dat blowen zulke gekke effecten heeft ;D |
haha, dat was met mijn ex, die ging slapen echt 2 minuten na de seks, en duimde.:D(n) en de seks was wel heel volwassen :o
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56. |