![]() |
[Telefoon] In BH?
Bij gym houden veel meisjes waaronder ikzelf onze telefoon in onze bh, zodat we die bij ons dragen tijdens de gym les, zo voelen we wanneer we een sms ontvangen en en weten we zeker dat ie niet gestolen word,(wat betreft dat soort dingen hebben wij echt een criminelen school)
Doen andere meisjes dit ook? Zoja, wat vind je ervan en hoeveel meisjes doen dat bij jullie ongeveer? |
wut? :D tijdens gymles? Zitten jullie de hele les op de bank dan ofzo :facepalm:
Ik heb het weleens gedaan omdat ik vanalles in mijn handen had. Mijn mobiel kon nergens bij en ik had geen broekzakken... heb het ff daar gestoken omdat ik geen andere keuze had. Het lijkt me iig niet gezond om je telefoon de hele tijd zo dicht tegen je lichaan te houden, en vooral niet tegen het hart... |
Citaat:
|
Mooie verwoording, Carn:p
Als je veel belt gaat dat die straling niet ook Alzheimer tegen? Ik denk niet dat het veel schade kan om hem daar te bewaren, ik denk niet dat het je borstgroei versterkt, maar van beide gevallen heb ik geen bewijs/bron, ik ken daarentegen best veel mensen die hun mobiel daar bewaren, ook omdat ze geen broekzakken dragen bijv. |
Citaat:
|
Je hebt er toch het meest aan als je levend bent, hoop ik voor je lichaam tenminste;) Daarvoor zal het dus handig zijn^^
|
Toen ik nog jong was ('t is elke dag langer geleden :D) droegen de meisjes altijd sigaretten in hun bh. Ik zat namelijk op een katholieke school en roken was ten strengste verboden. XD
|
Toen ik nog gym had, hadden we nog geen gsms, tenminste de meeste scholieren niet. Toen ik er uiteindelijk wel 1 had, op mijn 17e, was dat zo'n koelkast dat je die moeilijk in je bh kon stoppen :D
Het is een oplossing ja, maar een kluisje zou makkelijker zijn natuurlijk. |
Ik doe m zelf altijd uit met code en doe m in mn broekzak in mn tas. Slot zit op de deur en ik verwacht dat niemand bij mijn tas gaat kijken voor een cheap telefoontje.
|
Waarom doe je je telefoon niet gewoon 's ochtends in je kluisje? Tijdens de lessen mag je toch niet bellen.
|
Citaat:
In je broekzak lijkt me wel 1000 keer handiger, dan telkens in je boezem te moeten zoeken ernaar :D |
Ik verstop wel af en toe dingen in mij bh-lade maar dat is iets anders :o
|
Heb jij zoveel bhs dat je er een hele la mee kunt vullen? :D Of nog ander ondergoed ook?
|
Ik snap ook niet zo goed waarom je je telefoon mee zou nemen naar de gymles. Bij mij op school was dat verboden omdat ze het te gevaarlijk vonden. Ik ben het daar ook wel mee eens. Bovendien kan ik me ook echt niet voorstellen dat het lekker zit en al helemaal niet dat je goed kan bewegen.
|
Wij hadden vroeger zo'n mayonaise-emmertje waar je je telefoon, portemonnee, horloge en sieraden in moest stoppen onder de gymles. Die stond dan in de gymzaal op de vensterbank of op een bankje ofzo.
|
Citaat:
maar ja, mijn slipjes ook dus :p |
:p niets zo interessant, als vrouwen over hun ondergoed bezig horen
|
Wij mochten ook onze spulletjes inleveren bij de gymleraar.
Hij deed dat dan in zn rugzak, en aan t einde van de les konden we t er weer uit halen. |
Hier ook maar een slotje op
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20. |