![]() |
Heb jij de Saai-factor? #920
*O*
|
Citaat:
|
present
|
Dus.
|
ik hoopte op een titel over de piemeldatabase :o
|
Piemeldatabase..? :p
|
ah, we gaan weer :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik moest grinniken. |
http://images.huffingtonpost.com/2008-06-16-0chart.jpg
zo, als iedereen nu even zijn naam in het goede hokje plaatst :D |
Citaat:
|
Jaaaaaaaaa Ik heb een stok gekregen van school en nu kan ik lekker violen!!! *O**O**O*
|
Citaat:
|
sann 104
Absinthe 62 Archont 55 Rationeel 35 Kunst 30 Sarah 25 fizzle-fluffy 23 Mean 22 Etmakas 20 Quis 17 Commendatore 15 Jasmijn. 15 N00dles 15 Katje 14 Musiquefreak 9 Tink* 8 Stefenootje 8 Jaeger 6 JasperJD 5 grl 3 Sigmund 3 Pippeloen 3 Little Phoebe 2 Dark Phoenix 1 Trimm Trabb 1 |
(vorige topic)
|
Citaat:
|
Daar ben ik het wel mee eens ja
|
En mijn overheerlijke pizza cheese & onion met zelf toegevoegde paprika is klaar, dus ajuu :D
|
Ik ga nog even aan mijn notitie tot mijn huisgenoot klaar is met koken en dan nomnomnom eten en dan wie is de mol kijken :)
|
Citaat:
goed idee wel :y |
Ik zat net even te kijken naar de toelatingsvoorwaarden van wat Belgische masters in de Geschiedenis en ik denk dat ik binnenkort toch maar eens wat mailtjes de deur uit moet doen voor meer informatie.
|
viool de pool *O*
|
Ik ga zondag met flyaway Danse Macabre spelen, dat muziekstuk wat je in het spookslot van de efteling hoort :bloos:
|
|
Ik ben terug. En moe. En paella is bijna klaar. Yum.
|
paella (Y)
|
Iedereen die achter mij zit in de collegezaal krijgt nu dit te zien:cool::
http://i213.photobucket.com/albums/c...cn20100318.jpg Tot mijn blijdschap stond het bordje in pdf-formaat op de NMBS-website, dus daar kon ik mooi even een achtergrond van maken.:cool: |
Over overlast in de trein gesproken. Vanmorgen zat er echt een enórm irritant kind in de trein dat de he-le tijd zat te schreeuwen, terwijl die moeder er gewoon naast zat. Af en toe zei ze wel "sst" maar daar ging het kind niet op in. Toen was ik wel even voor een postnatale abortus.
|
|
Citaat:
|
Eeuurgh, ik at net een AH maaltijdsalade en normaal vind ik die erg lekker, maar nu klopte er iets niet. Het was wat kleffer en bitterder dan normaal en ik heb 't laten staan, maar nu voel ik me een beetje misselijk. :(
|
De appelmoes van de C1000 was hier net ook wat aan de zure kant.
|
Citaat:
|
Citaat:
De THT-datum was ook nog niet verstreken, dus ik weet niet hoe het dan komt. :( |
productiefoutje
|
Wat is het hier rustig trouwens.
|
:D |
opperkabouter.
|
bwegh ik WIST dat de mol volgende week pas bekend werd gemaakt maar ik ging toch twijfelen en nu baal ik dat ik het nu nog niet weet! :(
|
Citaat:
|
Gaat het hier nog steeds over piemels :facepalm:
Avond!!! |
Goed ik ga nog een half uurtje bikkelen en als het goed is is dan mijn notitie af! Tot straks!
|
Ik moest net ook al lachen toen ik met mijn ma uit eten ging, en we liepen langs de slager. De bloedworsten waren in de aanbieding :d
|
Van die associaties zul je de komende dagen vast nog wel even last houden dan.:p
|
Citaat:
|
Waarom is bloedworst grappig?
|
oh wachtm, je hebt natuurlijk bloedworst en vleesworst :(
|
Citaat:
|
Si :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:16. |