![]() |
Economie of Verzorging ??
Hoi,
ik ben een meisje van 15 jaar doe nu niveau BB en na de zomervakantie mag ik KB doen. Ik wil graag Fashion and Branding doen op het AMFI. Aleen, ik weet niet wat ik nu moet kiezen voor mijn vakkenpaket voor in de 3 en 4, zou ik Verzorging moeten kiezen of Ecenomie en dan Handel/Administratie ofzo ? of maak dat nu niet uit voor wat je kiest en geeft het geen gevolgen voor je opleiding ?? |
BB? KB? AMFI? Ik ken al deze afkortingen niet! Misschien is het handiger als je ze even toelicht zodat mensen je ook beter kunnen adviseren ;)
Ik denk dat je het beste het eventjes kunt navragen bij iemand op je school die er verstand van heeft, zij kunnen je vast wel vertellen of dit van invloed is op je opleiding! |
BB= basisberoeps KB=kaderberoeps.
Lijkt me logisch.........:y En AMFI is denk ik het Amsterdam Fashion Institute,de school dus. |
Voor zo ver ik op internet kon vinden, is het een HBO-opleiding. Je moet dus eerst in het bezit zijn van een MBO-diploma óf Havo-diploma. Er zijn genoeg MBO-opleidingen op mode-gebied, denk ik. De verplichte vakken zijn Economie en Wiskunde. Dus ik zou ook voor Economie als sector gaan, met Wiskunde als bijvak. En eventueel nog meer vakken die hier bij aansluiten (bv. Maatschappijleer, Aardrijkskunde) , zodat je niet een heel erg verschillend pakket krijgt. Eventueel ook tekenen, aangezien je ook een vakken krijgt zoals vormgeving, visual merchandising en ontwerpkennis.
|
Citaat:
Yay : ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:57. |