![]() |
Deadline onverwachts aangepast
Wij zijn druk bezig met een eindopdracht over Thailand, het zal Maandag ingeleverd moeten worden inclusief prijssommen en verzekeringen enzovoorts.
En nu moet het opeens vandaag over een half uur in geleverd moet worden en dat ga ik echt niet redden omdat ik gisteren de hele dag niet aan mijn opdracht kunnen werken vanwege de open dag hier op mijn school. Met als gevolg dat ik dit helemaal in mag halen en geen verkoopgesprek mag doen :( Mogen de leraren zonder overleg de Deadline aanpassen waardoor je je eindopdracht onmogelijk haalt? |
Ik zou zeggen loop even naar je teamleider of coördinator toe ofzo? Het lijkt me niet dat dit zo maar mag gebeuren als er eerst duidelijk maandag is afgesproken. Als je daar even aankaart dat je ook nog druk bent geweest met de open dag, lijkt het me niet dat ze er moeilijk over zullen doen.
Het is natuurlijk een ander verhaal als het al langer bekend is maar jij het bijvoorbeeld niet duidelijk hebt opgevangen. |
lijkt mij niet dat dat mag, bij ons moeten proefwerken ook altijd minstens een week van te voren worden opgegeven
zou idd anders zijn als je het zelf verkeerd hebt opgevat, maar dan kun je mischien ook nog wel uitstel krijgen(maar dan ligt het aan de leraar of die je dat gunt of niet) |
Citaat:
|
Als je HBO zit (unversiteit hetzelfde denk ik) valt er weinig aan te doen. Daar doen ze het structureel zo onhandig. Had vriend en die kreeg een keer de melding op blackboard van 'hoorcollege van morgen gaat niet door, deze is gisteren geweest'. xD.
Maarja, deadline ineens ipv 3 dagen naar over 30 min? Zou toch even klachen. Examen/klachtencommissie mby? |
Dat lijkt me niet mogen zonder enige vorm van aankondiging. Wat als je even niet had gekeken? Dan had je het niet eens geweten.
|
Citaat:
|
Ik zou inderdaad naar je docent + coördinator stappen. Dit kan niet zomaar.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40. |