Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Waar leef je op? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1796007)

Quis 19-03-2010 13:42

Waar leef je op?

Waar leef je op? Of van? En waarom? Is dat telkens hetzelfde recept, of heb je periodes of schommelingen? Etc.

Mean 19-03-2010 13:42

ik leef van eten? :facepalm::D

Quis 19-03-2010 13:45

Ja hu hu, ook figuurlijk hè.

Als in: ik ''leef op koffie'' of ''ik kan zonder heel veel dingen, maar niet zonder hardlopen, want daar leef ik van op'', of ''ik leef op (behaalde) muziek'' etc.

Trimm Trabb 19-03-2010 14:09

Euh, koffie, peuken en muziek. En britse meligheid. En thee met melk.

En qua eten leef ik op chocola, witte stokbroodjes met ham,kaas,tomaat en mayonaise en 's avonds meestal kipfilet met groenten en pastaprut.
Ik doe niet aan variatie.

sannverwijderd 19-03-2010 14:14

koffie en sigaretten zijn de constante factor. En muziek ook altijd, maar het verschilt per periode welke muziek.

Oh en cola light. Liters.

N00dles 19-03-2010 14:17

Redband dropduo's, en ik ben ook fan van blikjes tonijn met groente voor tussendoor. En "normaal eten": pasta en vlees. Veel vlees. En Goedemorgen zuivelontbijt, daar kan ik bij wijze van spreken 10 liter van opdrinken op een dag.

Cherry Springs 19-03-2010 14:28

Ik leef op cornflakes. Gewone standaard cornflakes met suiker en melk. Nom. En op tosti's en op fruit, vooral in de zomer. In de zomer leef ik op nectarines, in het najaar van mandarijnen.

Sarah 19-03-2010 15:00

Ik heb volgens mij geen enkele gewoonte waar ik niet zonder zou kunnen. Behalve misschien lijstjes maken :o

Pippeloen 19-03-2010 15:01

wiet, sigaretten en cola.

Musiquefreak 19-03-2010 15:02

Muziek :D

AzN 19-03-2010 15:12

Pink Lady appels! :D

Severus 19-03-2010 15:14

Mijn computertje en de muziek die er op staat. :bloos:

fizzle-fluffy 19-03-2010 16:57

Koekjes <3 Alle koekjes zijn lekker :y ik hou van alle koekjes :Y

En verder natuurlijk op muziekmaken! Zingen, pianospelen, vioolkloten, gitaarpielen. Yay!
En forumen, daar kan ik ook niet zonder. :bloos:

En ik moet elke ochtend een halve liter zwarte thee met melk hebben (ik heb serieus een kop waar ruim een halve liter in gaat :cool:). Anders voel ik me slapjes.

Sherlock 19-03-2010 16:59

Ik leef op Cafeïne, Muziek, mijn pc en in het weekend alcohol en meer cafeïne(Y)

Uice 19-03-2010 17:32

Frank Zappa.

Stefenootje 19-03-2010 18:00

Ik leef op informatie en nieuws.

Repelsteel 20-03-2010 08:51

muziek, croutons, en het geld van vrienden <3

Azèche_oud 20-03-2010 08:54

Ik leef op schrijven, melk, denken en muziekmaken. Denk ik.

Mean 20-03-2010 11:27

koffie en gebakjes, en brood etc.

Sigmund 20-03-2010 13:29

Citaat:

N00dles schreef: (Bericht 30307530)
vlees. Veel vlees.

Citaat:

Trimm Trabb schreef: (Bericht 30307490)
koffie, muziek.

Citaat:

Stefenootje schreef: (Bericht 30308169)
Ik leef op informatie en nieuws.

En dat laatste mis ik vandaag. Geef me godverdomme m'n krant :mad:

Rasmusje 20-03-2010 16:01

Ik leef erg op van zingen. Als ik me diep ellendig voel en er is niemand die ik kan bereiken is dat het enige dat echt effect heeft. Tekenen en schilderen troosten ook, maar dat is veel meer op de lange termijn. Daar kan ik pas wat mee als ik al in de juiste stemming ben. Verder leef ik op Mona Boordevoltoetjes en Croky chips. Dat eet ik vaak samen met een vriendin als troostvoedsel of juist omdat we iets te vieren hebben. Eigenlijk grijpen we elke gelegenheid aan om toetjes te halen; de chips is alleen als er echt iets is. O ja, en ik hou heel veel van melk, Turkse appelthee en drinkyoghurt. En ik zou absoluut niet zonder muziek kunnen en ook niet zonder de mappen met foto's op mijn computer, want daar haal ik grotendeels mijn inspiratie uit.

Rivka 20-03-2010 16:08

Citaat:

Rasmusje schreef: (Bericht 30310614)
Ik leef erg op van zingen. Als ik me diep ellendig voel en er is niemand die ik kan bereiken is dat het enige dat echt effect heeft.

Dit. En dichten. En muziek luisteren.
Verder leef ik veel op thee, crackers met kaas, chocola, thee, bagels, dromen, een koekje op zijn tijd en lezen, boeken en tijdschriften, en vooral véél. En af en toe iets heel kleins en fijns doen, als het allemaal druk en zwaar wordt.

Geel 20-03-2010 16:12

Ik leef op broodjes met, met al het mogelijke erop, behalve paprika en peterselie. En sultana koekjes, hartig. En op warme melk met honing :o.
Ik leef op van moeder natuur, grappige grapjes en problemen oplossen.

oasislover11111 20-03-2010 18:00

muziek!! oasis,greenday,zo een dingen
ma oasis is wel de beste(y)

Miekje* 20-03-2010 22:13

Ik leef van zingen, schrijven, forumen, Optimel, mijn vriendje, thee, chocola en nicotine. En ik leef van boeken. Stapels :Y. En mijn hartslag is ook wel essentieel.

Quis 21-03-2010 15:23

Ik leef boven alles van zonlicht, op zonnige dagen ben ik een anders mens (al ik buitenkom, tenminste) en als Nederland een minder bewolkt klimaat had, zou ik eenvoudigweg gelukkiger zijn. Daarnaast van de contacten met goede vrienden, omdat ik daar erg veel energie uit kan halen (itt tot contacten met kennissen, klasgenoten e.d. die kosten me vaak juist energie). Koffie is een randvoorwaarde van mijn bestaan (al dramatiseer ik want ik zou zonder kullen, maar ik wil niet zonder), ik voel me het prettigst als ik heel veel (verschillend) fruit kan ete, als ik aangeraakt wordt door mensen (woest aatrekkelijke mannen zijn te preferen, maar knuffels van mn gezinsleden en beste vrienden doen het ook goed). Mijn lichaam kickt op een goede ronde hardlopen, spinning of seks, mijn hoofd op woorden/zinnen/verhalen/definities/het in woorden vervatten van gevoelens/gedachten/waarnemingen.

Rationeel 22-03-2010 20:14

ik leef op grote voet

huuuu :)

Absinthe 22-03-2010 20:44

Ik leef op van humor, lekker weer, theater, mooie muziek en lieve mensen.

Stefenootje 22-03-2010 20:47

Ohja, ik leef ook op humor. (films, series, boeken, grappen)

Hoe is deze wereld anders vol te houden?!

Commando 22-03-2010 21:12

Bier! en dan liters in plaats van glazen.

Rasmusje 23-03-2010 16:39

Oh ja, en knuffels natuurlijk! I love knuffelen (met een of twee mensen dan, want voor de rest ben ik aanraakofoob).

Trimm Trabb 23-03-2010 17:04

Ik heb al jaren niet meer geknuffeld, maar ik zou er best op kunnen leven...

Waar ik trouwens altijd erg van opleef is uitgaan met m'n vrienden en dansen als een malle in een zwetende menigte. Vooral als er iets met een goede beat door den speakers knalt. Ik heb normaal een kutconditie, maar met goede muziek kan ik echt uren achter elkaar dansen...

Rivka 23-03-2010 17:14

Ik kan alleen maar met mijn moeder knuffelen. Met andere mensen wordt het vaak zo geforceerd en zo, dus dan doe ik het maar niet. :o

Quis 23-03-2010 17:20

Citaat:

Trimm Trabb schreef: (Bericht 30319724)
Ik heb al jaren niet meer geknuffeld, maar ik zou er best op kunnen leven...

Waar ik trouwens altijd erg van opleef is uitgaan met m'n vrienden en dansen als een malle in een zwetende menigte. Vooral als er iets met een goede beat door den speakers knalt. Ik heb normaal een kutconditie, maar met goede muziek kan ik echt uren achter elkaar dansen...

Nu je het zegt, dansen!

Absinthe 23-03-2010 17:58

Ja, dansen leef ik ook van op. En ook wel van zingen, maar dat doe ik altijd alleen maar in m'n eentje :o
En aanrakingen/knuffels/sterke mannen-armen doen me ook heel veel goed ja :y
Je schijnt 7 knuffels per dag nodig te hebben, maar dat haal ik toch niet altijd. :p
(waar die wijsheid vandaan komt weet ik overigens niet)

marrel 23-03-2010 18:27

Chocola, schnitzel en gehaktballen van een bepaalde slager... En muziek! Vanalles en nog wat, radio cd als het maar niet stil is.

Trimm Trabb 23-03-2010 18:28

Citaat:

Absinthe schreef: (Bericht 30319949)
Je schijnt 7 knuffels per dag nodig te hebben, maar dat haal ik toch niet altijd. :p
(waar die wijsheid vandaan komt weet ik overigens niet)

Die wijsheid heb ik idd nog nooit gehoord.
en wat zou er dan gebeuren als je dat niet krijgt? Want zoals ik al zei heb ik al jaren niet geknuffeld.
Verder dan een schouderklop kom ik meestal niet.

Absinthe 23-03-2010 18:51

Van een vriendin van me die nogal veel mensen knuffelt. :p
Ik hang er ook niet zo aan hoor. Pas op het moment dat ik veel mensen knuffel op een dag, ga ik ineens nadenken of ik al aan de 7 zit ;) Of als ik een leuke man tegenover me heb staan die me een knuffel geeft. Dan zeg ik dat om nog een keer te kunnen knuffelen :p

Overigens vind ik knuffelen en walgelijk woord :p

Miekje* 23-03-2010 18:52

To hug!!!!1!1!11!!!!one!!!!!

Offtopic: Oeps, ik dacht dat dit WSZ was :O

Rivka 23-03-2010 18:53

Jij zegt het Miekje! *o*

Trimm Trabb 23-03-2010 18:58

Citaat:

Absinthe schreef: (Bericht 30320202)
Overigens vind ik knuffelen en walgelijk woord :p

We zeiden thuis altijd kroelen. dat klinkt veel leukerderrr.

Absinthe 23-03-2010 19:02

Hm, mijn ex gebruikte dat woord ook altijd. Ook voordat we iets hadden. Toen had hij zijn wekker gezet omdat ik had antwoordde met 'om 7 uur morgenochtend' toen hij vroeg wanneer we zouden gaan kroelen... (n)
In elk geval heb ik ook niet heel veel meer met dat woord :p En eigenlijk ook nooit gehad.

Pyro Power 23-03-2010 20:48

Ik leef van: Red Bull, heb de afgelopen week alleen op zondag geen Red Bull gehad.
Musiek (athans ik vind het wél muziek, ouders zijn wat minder blij om de hele dag NoiseControllers, Headhunterz, The Prophet, Showtek en D-Block&S-Te-fan aan te moeten horen, heb dus maar oordoppies gehaalt om daar muziek op te luisteren :) )
Té lange zinnen schrijven waardoor het gewoon kud word om het te lezen, maar ik wil het gewoon zo snel mogelijk op het web hebben staan voor ik me weer bedenk en het er weer af haal.
Muziek maken. Heb nu sinds 3 weken FL Studio om hardstyle te maken. Heb daarbij Blutonium Boy Vol 1 en 2 gehaalt, en nog een paar packs. Natuurlijk alles gewoon gekocht, omdat je anders niet meer kunt genieten van de kleine gratis dingetjes.

Verder het ik nog een paar dingetjes die in het kader van "overige" kunnen. Denk aan wiet, uitgaan, en dat meisje in de klas dat altijd een shirt aan heeft van Nick Jonas hè-lè-maal gek te maken door Frontliner op te zetten, en haar dan te vragen om die dikke kick niet helemaal te gek is. Meestal mompeld ze iets van rotherrie, en dan zetten we de muziek uit om het vrolijk te hebben over weekend. Zo sociaal als we natuurlijk zijn betrekken we haar bij het gesprek, zodat ze ook een keer uit haar zegje doet. Ze is namelijk een beetje verlegen, en we proberen haar bij wijze van dienst wat losser te maken. Ze is best lief eigelijk, ondanks dat er geen toekomst tussen ons kan zijn.

Pannekoeketrut 24-03-2010 12:22

Citaat:

Pippeloen schreef: (Bericht 30307674)
wiet, sigaretten en cola.

een vrouw naar mijn hart :bloos:

Tofke_H 24-03-2010 13:58

Op positieve kritiek.... Vandaar dat het nogal wip-wapt

Dice94 26-03-2010 00:26

Frisdrank, Thaise Noodles, Pizza, appels en nog aardig wat meer!

fizzle-fluffy 26-03-2010 10:14

Knuffelen, 7 knuffels per dag? Daar kom ik ook echt niet aan :n
Ik vind kusjes geven veel leuker. Mijn vriendinnen geef ik ook als groet een kus, vaker dan een knuffel. (Wel zo makkelijk als je allebei een viool en een fiets in je handen hebt en een tas op je rug :D)

Sigmund 26-03-2010 19:20

Citaat:

Tofke_H schreef: (Bericht 30322606)
Op positieve kritiek.... Vandaar dat het nogal wip-wapt

Je had beter een puntje minder achter kritiek kunnen zetten, en het achter wapt moeten zetten, maar voor de rest is het een hele goede post hoor!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20.