![]() |
DRINGEND - ruzie met vriendin , mijn schuld , hoe goedmaken?
ik ben inderdaad een enorme klootzak geweest , ik heb op hyves naar een meisje een krabbel gestuurd die ik afmaakte met '' muchlove '' en nog allemaal hartjes , ik bedoelde er serieus echt niks mee gw vrienden , maar mn vriendin las het, vatte het verkeerd op en is nu echt boos :(
ik heb echt geen flauw idee hoe ik dit nu goed moet maken, ik ga morgen denk ik wel naar haar huis toe met een bos bloemen , weet iemand misschien een paar mooie woordjes die ik dan tegen haar kan zeggen ? misschien ook nog een lieve sms ofzo :( |
Waarom schrijf je muchlove met allemaal hartjes als je dat niet zo bedoelt? :|
|
Naar haar toegaan met chocolade en een bos bloemen?
|
Die lieve woorden zullen toch echt uit je hart moeten komen, niet uit onze mond voorgekauwd. Maar een bos bloemen lijkt me een goed begin. Verder kun je naar mijn idee het beste je vriendin vragen wat je kunt doen om haar weer blij te maken.
|
Je moet geen mooie woorden, maar eerlijke woorden bedenken. Probeer d'r maar aan het verstand te peuteren dat je er echt niets mee bedoelde en dat je haar niet kwijt wil. Chocolade helpt vast ook, ja.
|
Pure chocola doen, hè! Vooral geen witte.
|
Citaat:
Je moet niet onze mooie woorden gaan vertellen en je moet al helemaal geen sms sturen. Naar haar toe gaan en eerlijk zijn. En dan maar hopen dat jouw stomme gedrag geen ernstige gevolgen heeft. |
Over een uurtje is 't wel over.
|
Citaat:
Melk choco ook, maar heeft ook weer dat het het opnemen ervan slechter gaat, dus weinig baat bij, daarom pure. |
Citaat:
En het leuke is, dat het proeven van een lekkere smaak ook zo'n effect heeft. Dus beter geef je haar de soort chocola die ze het lekkerst vindt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb eigenlijk ook zo'n probleem , ik ga wel ff mijn eigen topic starten maar ik heb nu ook ruzie met mn meisje en het is ook mijn schuld :( ik ga het morgen uitpraten ergens met haar hebben we afgesproken , alleen nog niet waar ik heb echt geen flauw idee WAAR ik dit moet doen , tips please :(
|
Citaat:
|
(y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |