![]() |
ruzie uitpraaten met vriendin - WAAR moet ik dit doen
zoals de topic van jekentmetogniet , ik heb ongeveer hetzelfde probleem als hem , ruzie met mn vriendin , mijn schuld
die ouders weten niet van mij en als ze dat wel doen doden ze zowel mij als haar , dus naar haar toe gaan heeft geen zin we hebben afgesproken dat we het morgen ergens gaan uitpraaten , ik heb alleen echt geen flauw idee WAAR ik dit moet doen ... waar praten jullie meestal je ruzies uit ? op msn lukt het echt niet |
Ergens waar geen/weinig andere personen zijn? Spreek af ergens in een park/bos.
|
Een ruzie praat je niet uit. Die gaat vanzelf over. Ik heb nog nooit ruzie gemaakt.
|
ze denkt dat ik haar nu play en dat ik haar vertouwen '' om probeer te kopen '' hier moet ik echt met haar over praten en msn is hier echt niet genoeg voor
|
bij jou thuis?
|
waar mn ouders & me zusje allemaal bij zijn ? als me vriendin boos is gaat ze schreeuwen enz. , me ouders hoeve dat niet aan te hoore -.-
|
Dan zeg je tegen haar dat ze niet zo mag schreeuwen in jouw huis.
|
Bij reverend thuis.
|
Ik zou buiten op 'n bankje gaan zitten met haar, als 't weer tenminste 'n beetje meezit :D.
Is 't überhaupt wel 'n goed idee om nu al af te spreken om jullie ruzie uit te praten, als je denkt dat ze tegen je zal schreeuwen? :confused: Misschien is 't dan beter om haar nog even af te laten koelen ;). |
Citaat:
|
Ik zou eerst met haar afspreken dat jullie de ruzie moeten proberen uit te praten ZONDER te schreeuwen. Dat werkt sowieso een stuk beter. Ga samen een stukje wandelen. En als je toch merkt dat 1 van de twee te boos wordt, stop dan even met praten anders is het alleen maar verwijten heen en weer. Succes!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31. |