![]() |
Vraagje...
Hallo allemaal,
ik zit momenteel in 3 VWO en moet binnenkort mijn profielkeuze klaar hebben. Dit heb ik al gedaan en ik kies voor Economie & Maatschappij. Maar nu heb ik een vraag over wat ik later wil worden. Want ik wil wel wat met ontwerpen, dus daar heb ik een beetje naar gezocht maar ik weet het nog niet precies. Mij lijkt binnenhuisarchitect en industrieel ontwerper allebei wel leuk... Wat ik me nu af vraag: Kan je je als industrieel ontwerper ook richten op een speciale "richting/groep" zoals elektronica... Ik weet dat het heel wat anders is als binnenhuisarchitect. :rolleyes: Maar mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar Industrieel ontwerper omdat ik pas in een programma zag dat een binnenhuisarchitect samen (kan) werken met een industrieel ontwerper om tot een goed ontwerp te komen. Dus: Kan je je bij industrieel ontwerper richten op een speciale richting, zoals elektronica (Mobieltjes, DVD-spelers, ofzoiets...) of moet je dan een compleet andere opleiding kiezen? Wie kan mij helpen? :facepalm: _O_ Groetjes! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:50. |