![]() |
eens
Deze keer hoop ik het,
dat het echt is. Of mag ik niet hopen, een klein beetje mag toch wel. Mijn enige licht in de verte, mag toch wel figuurlijk zijn en niet letterlijk zoals als ik mijn ogen dichtdoe, het verdwijnt. Ik heb je nog maar twee keer gezien. Jij trok mijn aandacht, ik ook de jouwe ? Ik hoop je ooit eens weer te zien, vroeg of laat het liefs heel snel, want; dit hart verdient geen pijn, niet meer, niet weer, want zo hoort het simpelweg niet te zijn; steeds moeten leven met die vreselijke pijn. |
Dees spreekt me heel erg aan, je begint heel sterk....ik mis nog net het spetterende einde eigenlijk...maar toch wel mooi...
|
jammer, dees spreekt me niet zo aan, ja hij zegt me wel veel, maar als gedicht vind ik hem niet zo, maar ik denk dat dat weer om dezelfde reden is als bij een vorige van jou.
Je laat te (naar mijn denken) duidelijk merken wat er is, en dan vind ik het vaak minder, dat neemt dus niet weg dat het gedicht me veel zegt! Hijs mooi maar jij kan mooier, snap? liefs |
Citaat:
|
Mooi en ik hoop voor je dat het geluk dit keer aan jouw kant is!
|
Citaat:
ja ik weet het....dat einde...maar vergeet niet....dat dit weer een ander soort gedicht is....dus een andere manier van schrijven.... verder iedereen bedankt |
Jah, het gevoel komt heel duidelijk over... mooi? jazeker
mooiste? nee, bij langena niet |
jee, dat gevoel hè? oohw dat is sow goed beschreven!
|
Wauw wauw wauw wauw wauw... Zo mooi overgebracht, jeetje... Komt misschien een beetje omdat ik hetzelfde voel op dit moment, alleen minder pijnlijk..
|
En dan kom je op het punt in jouw leven waar de drang om liefde te geven en te krijgen zwaar om dragen wordt, en waar je s'nachts voor het eerst echt hartpijn voelt. De pijn, die is fysiek en echt. Die gedachte in mijn hoofd reflecteert zich in jouw spiegel, sorry: gedicht.
Groetjes, Dreampoet |
all you people thanks....
kben alle beu bah |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:17. |