![]() |
15 en nog nooit gezoend
ik ben 15 en heb nog nooit gezoend
is dat voorschut? :bloos: |
Nou, het is zeker geen naschut.
|
Ik was ook al 15 toen ik voor het eerst zoende. Waarom zou je voor schut staan?
|
nee joh tuurlijk niet. ik was 14 toen ik voor t eerst zoende :P
dat komt allemaal vanzelf wel ;) het is geen wedstrijdje ofzo :rolleyes: |
Ja. Enorm. Wat dacht je van even lezen wat er in andere topics over dit onderwerp gezegd is? Zijn er genoeg!
|
Ik op me 15e verjaardag. Tuurlijk sta je niet voorschut als je nog niet hebt gezoend op je 15e, ik ken nog wel oudere mensen die nog niet hebben gezoend hoor.
|
Nee joh, je faalt pas echt als je met iemand gaat zoenen die je eigenlijk niks vindt, alleen om het gedaan te hebben. Zorg gewoon dat je genoeg leuke jongens kent en zoen pas als je weet wie je zou willen zoenen :)
|
Ik ben 25 jaar en heb nog nooit met iemand gezoend. Dus meid, pas als het over 10 jaar nog niet gebeurd is voor jou, mag je hier nog maar 'ns mee terugkomen. In de tussentijd: maak je geen zorgen en leef gewoon je leven, het komt allemaal vanzelf wel (forceren werkt namelijk averechts, op wat voor manier dan ook). (y)
|
Ik heb het hele zoenen om het zoenen eerlijk gezegd nooit zo begrepen en vind het nog steeds niet zo interessant om met iemand te zoenen als ik hem niet tenminste een beetje leuk vind (uitzonderingen daargelaten natuurlijk).
|
Citaat:
|
wat Sarah zegt!
ik was 19, heb niet het gevoel dat ik voor schut stond :P |
ik ben 14 en heb ook nog nooit gezoend....
en er zijn veel meer mensen die dat niet hebben.: Je staat daar egt niet om voor schut:O |
luister na de andere , ik was eind 15 toen ik voor het eerst zoende , en ik vond het toen ranzig , en heb het daarna een jaar niet meer gedaan je mist heus niet veel
|
Ik was 20 toen ik voor het eerst met iemand zoende, kan niet zeggen dat ik er onder geleden heb.
|
Citaat:
|
Neee dat is ook een teken dat je het alleen met iemand wil die echt van je houd (:
|
Citaat:
|
haha ja kan ook
|
Heeft niks met voorschut staan te maken!
Doe het wanneer je er aan toe bent! |
Wow, ik was 12 toen ik voor het eerst zoende, ik wou dat ik ook wat langer had gewacht hoor.
niks aan. gewoon doen wanneer je iemand echt echt leuk vind en wanneer je er klaar voor bent. niet zomaar met een of andere gast, krijg je spijt van. |
Citaat:
|
Er zijn uitzonderingen KingKong, en een zoen blijft een zoen, en is dus hetzelfde als je begrijpt wat ik bedoel. Maar het is gewoon zielig, alleen om er bij te horen. Bovendien is een zoen met iemand van wie je houdt veel intenser en liefdevoller.
|
Citaat:
Maar ik ben het er 100% mee eens dat het natuurlijk veel leuker is met iemand waar van je houdt, maar dat is mij nog niet overkomen, ik wil het wel heel graag. |
Heel contrast dit, de een wil een baby op z'n 15e en de ander heeft nog nooit gezoend op haar 15e... Ik vind het toch een stuk verstandiger om je als 15jarige bezig te houden met het onderwerp zoenen;) Ik was ook 'pas' 15 toen ik voor het eerst zoende... Het is dus heel normaal, en ook al zou je er nog een jaar of misschien wel twee mee wachten, so what? Zodra je een leuke jongen tegenkomt en je verliefd wordt komt het zoenen vanzelf wel hoor:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53. |